Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
amondi schreef:Dat vraag ik me dus juist af! Beter een gezonde ezel die zich kan voortplanten.
snowdon schreef:amondi schreef:Dat vraag ik me dus juist af! Beter een gezonde ezel die zich kan voortplanten.
een dier dat zich niet kan voortplanten is niet gezond volgens jou?
amberS schreef:houden jullie het beestje wel.. want wij hadden op school de gaapjes.. (geit x schaap) en die funcioneren nu als proefdier omdat ze zo uniek waren!beetje zielig........
twist schreef:amberS schreef:houden jullie het beestje wel.. want wij hadden op school de gaapjes.. (geit x schaap) en die funcioneren nu als proefdier omdat ze zo uniek waren!beetje zielig........
wil niet banketstaaf doen hoor
maar er zijn al kruizingen met paard en ezel
duhhhh muildier?
zegt dat je iets?
kan geen kwaad de vader is ook groot
het heeft een beetje grote oren maar dat hoort der bij
ik vind hem heel schattig
het is niet zo dat ze der een shet hengst op hebben gegooit
van 83m
Anzjuhlaa schreef:
uhhh, het is de eerst ezel x shire! staat ze in de buurt van helden? het komt mij daar zo bekend voor op die foto's
minishet schreef:Ik ben ook heel erg benieuwd of het gepland was of dat het een ongeluk was.
Het lijkt mij toch dat het kunstmatig gegaan is of het moet een hele voorzichtige shire geweest zijn.
1 ding is zeker ze hebben er een hele boel aandacht door gekregen.
Mini Shet
minishet schreef:Ik ben ook heel erg benieuwd of het gepland was of dat het een ongeluk was.
Het lijkt mij toch dat het kunstmatig gegaan is of het moet een hele voorzichtige shire geweest zijn.
1 ding is zeker ze hebben er een hele boel aandacht door gekregen.
Mini Shet