Ik heb genoten van Jan Brink wat draagt dit paard zijn staart mooi.
Die Sunrise van Imke vond ik met zijn staart tekeer gaan als een propeller.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Karl66 schreef:Ik vond juist Briar vandaag ook verschrikkelijk onrustig met zijn staart
Karl66 schreef:Maar van Briar ben ik het niet gewend
Karl66 schreef:Ja, je snapt het niet, zelfs tijdens een punnik-wedstrijd zien ze nog kans een commentator met verstand van zaken te regelen. Maar tijdens dressuurwedstrijden is het commentaar een drama.
Ik begrijp dat het gros van de kijkers geen verstand van dressuur heeft maar zet er dan iemand neer die de niet-ruiters uitlegt wat er gebeurt in de plaats van continue te zaniken over hoe geweldig dat paard precies op de maat van de muziek loopt en de overgangen maakt.
Woogy schreef:ik vind het een beetje jammer. anky krijgt paarden via sponsors, hoeft er vrij weinig voor te doen etc. en die moet dan rijden tegen mensen die er stervens hard voor werken maar eigenlijk toch niet kunnen winnen...
Dnnz schreef:ik vind het echt ongelofelijk, hoe krijgt ze het elke keer weer voor elkaar.. en ik vind zelf, niet alleen de naam doet het hoor, als ik een kür van anky zie, krijg ik gewoon kippenvel, zo goed..
Woogy schreef:ik vind het een beetje jammer. anky krijgt paarden via sponsors, hoeft er vrij weinig voor te doen etc. en die moet dan rijden tegen mensen die er stervens hard voor werken maar eigenlijk toch niet kunnen winnen...
Skribbleee schreef:ANKY is gwoon goed.!!!! We waren daar gister maar ze staat dik 6 punten hoger dan de 2de plek ..