Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

LeandraTigro schreef:sorry er gaat iets fout met mijn computer
dat was duidelijk.
runningkawa schreef:Volgens mij is bokt op hol
LadyVal schreef:straks komen ze ook nog met een theorie examen..
dom allemaal.

Die WA-verzekering heeft ook zoveel zin, praktisch iedere nederlander is namelijk zelf al WA-verzekerdCitaat:dat zo'n ding je ook nog dekt voor bepaalde dingen snap ik al helemaal niet.
Ludora schreef:Maar zo ie zo vindt ik het raar dat mensen die een bepaald aantal punten/niveau bij springen, dressur of SGW hebben dan nog een RB moeten hebben.
: 9,5 jaar rijervaring waarvan 9 jaar buitenritten. De laatste 2,5 jaar met verzorgpony meerdere keren in de week en sinds 1 jaar ook alleen.
runningkawa schreef:Mijn mobiel, gaat als enigste altijd mee

gomir schreef:runningkawa schreef:Mijn mobiel, gaat als enigste altijd mee
Dat is ook de enige van het rijtje die in mijn broekzak past en ik rij vrij regelmatig zonder jas buiten en waar moet ik al die rotzooi anders laten

) Mensen weten heus wel de verkeersregels en ik denk dat als je aan het paardrijden bent je extra voorzichtiger bent en extra beter op let (misschien geldt dit niet voor iedereen maar voor mij wel). 

(en neem voor de zekerheid je zwemdiploma en veterstrikdiploma ook maar mee, misschien komt het nog van pas
) runningkawa schreef:
Zijn hierbij nog wat onzinnige dingen te melden in wat voor hoofdstel, bit, zadel enz je mag of beter gezegd, moet gebruiken.
Dus heb je je papiertje, maar rij je er niet mee is je papiertje niet geldig?
APK op je tuig![]()
)paard ergens te lenen om fluitend mijn bewijs te halen....