*o/* Super dat hij gevonden is! *o/* Op dit moment zal Sicco dan in de trailer staan,onderweg naar zijn eigen vertrouwde stalletje! Wat zal het een feest zijn,als hij aankomt! Femke van harte gefeliciteerd meid,en geniet van elkaar!
*o/* Super dat hij gevonden is! *o/* Op dit moment zal Sicco dan in de trailer staan,onderweg naar zijn eigen vertrouwde stalletje! Wat zal het een feest zijn,als hij aankomt! Super dat er zoveel bokkers zijn geweest die met Femke hebben meegeleefd de afgelopen dagen! Het lijkt me daarom leuk als Femke ook zelf een verslagje zou plaatsen op bokt,hoe zij deze dagen dat haar paard vermist was door heeft gebracht! Femke van harte gefeliciteerd meid,en geniet van elkaar!
*o/* Super dat hij gevonden is! *o/* Op dit moment zal Sicco dan in de trailer staan,onderweg naar zijn eigen vertrouwde stalletje! Wat zal het een feest zijn,als hij aankomt! Super dat er zoveel bokkers zijn geweest die met Femke hebben meegeleefd de afgelopen dagen! Het lijkt me daarom leuk als Femke ook zelf een verslagje zou plaatsen op bokt,hoe zij deze dagen dat haar paard vermist was door heeft gebracht! Femke van harte gefeliciteerd meid,en geniet van elkaar!
fijn dat hij eindelijk richting eigen stal gaat , en ook leuk op in de diverse topics te lezen dat de bokkers elkaar ook helpen in bepaalde situaties en niet alleen commentaar hebben op elkaar (wat soms het geval is)
Yes! Wat fijn dat hij weer terecht is! Ik kan me helemaal voorstellen hoe Femke zich nu voelt! Nu staat hij waarschijnlijk in de trailer op weg naar huis en kunnen Femke en Sicco lekker van elkaar genieten. Iets fijners kan ik me op dit moment niet voorstellen. Iedereen die mee heeft geholpen met zoeken: super!
Voor iedereen die er vanmiddag heen gaat: Eet voor mij ook een stuk taart op de goede afloop
Laatst bijgewerkt door iwayalover op 18-01-06 12:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Jee wat goed dat hij weer terug is zeg! Zag het vanochtend op de tv, drong toen pas tot me door dat tussen al die duinen zoek naar 1 paard echt een monsterklus is... Maarre ´´eind goed al goed´´ !
ik ben super blij voor Femke, heb helemaal met haar meegeleefd,, wou ook graag mee helpen zoeken, maar het was 170 km van mij af, heb wel steeds de topics bij gehouden. Ben ook benieuwd naar het verhaal!! Gefeliciteerd Femke
HOERAAAA!!! hij is terecht... Ow wat een supergoed nieuws zeg!! Nu is het wachten op femke met een uitgebreid verslag, want we zijn natuurlijk allemaal vreselijk nieuwsgierig Wat super dat hij terug is, heb ook ontzettend meegeleefd en begon het ergste al te vrezen.. maar hij is er weer! *doet dansje door de kamer*
Gelukkig maar! Is hij helemaal gezond, of verkouden ofzo, of plekjes? Ik hoop dat hij helemaal gezond is! Echt, Ik vind het super dat hij weer terug is. Veel plezier weer met hem! Ik had je vorige topic ook helemaal gevolgd. Ik vind het geweldig dat hij terug is, ookal ken ik hem helemaal niet eens! Groetjesss! Cayenne, goeie vraag eigelijk! Ik wacht ook op een foto!