Meisje van paard getrokken en verkracht..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kathleen_vW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 21:43

Jezus dat meen je toch niet!! Wat erg zeg!!

loutjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 21:43

echt te triest voor woorden

Rosie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 21:44

Wat verschrikkelijk.. ik hoorde het op tv.. maar wist niet dat het gebeurde toen ze aan het paardrijden was..
Deze man moeten ze echt ..

joke20

Re: Meisje van paard getrokken en verkracht..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 21:46

Jeetje wat erg zeg, is toch van d egekke dat je niet meer alleen met je paard door het bos kan rijden zonder dat er wat gebeurt.
Hoop dat ze hem pakken en achter slot en grendel zetten.

Xanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 21:46

Dit is echt verschrikkelijk! Je kan tegenwoordig niet eens meer ff lekker met je paardje het bos in..
Mensen die zo'n stoornis hebben moeten ze levenslang in een psychiatrische kliniek opnemen ofzo..!

SANEX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 21:47

Overigens over het niet van een paard kunnen trekken, het meiske rijdt op een kleine witte welshpony, dat is 1 onverwachte duw en ze ligt eraf.
En ik denk niet dat een meid van 13 gaat vechten tegen een volwassen vent, ik zou dat niet eens doen, bang om vermoord te worden

NN44

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 21:49

jezes wat erg zeg! weet gewoon niks te zeggen verder

NathalietjeB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 21:50

gadver damme...ik voel me op me fiets al niet veilig aze ken je niet eens meer ff naar buiten met je paardje word je van je paard getrokken..
omg waar gaat t heen met deze wereld

Bestek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 21:51

Jezus.

Dat je tegenwoordig niet eens ongestoord kan paardrijden. Dit is echt eng en ziekelijk.. Juist te paard voel ik me altijd het meest veilig.. Een paard zou kunnen trappen, of weggaloperen.. Lijkt me.

Elisa2

Re:

Verschrikkelijk! Wat een zieke geest die vent zeg! Ik heb ooit zoiets meegemaakt toen ik ook een jaar of 13 was,reed ik met een paard in het bos samen met een vriendinnetje die reed op een shetlander.Toen er opeens een potloodventer uit de bosjes kwam,ik schrok en gaf m'n paard de sporen en gallopeerde weg,maar m'n vriendinnetje's shetje wilde niet lopen :-S Toen ben ik terug gegallopeerd en heb rondjes om haar heen gedraafd/gallopeerd zodat we weg konden komen.Gelukkig is dat allemaal goedgekomen.Maar dit arme meisje heeft een trauma voor haar hele leven..arme meid..

Margriet_

Re:

Ja dit is echt ziek! Dat iemand dat in zijn hoofd haalt!

Lolientje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 21:52

Caralho!! **ik zeg het niet in NL nee .. **
Jeetje, zellfs op een paard kan je je dus niet meer veilig voelen ..
dat dit soort dingen gebeuren,, ik wordt er gewoon ziek van ..
** Gelukkig gebeuren dit soort dingen waar ik zit niet zo vaak .. **
Pak hem zou ik zeggen ..

marmooniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 21:52

erg joh !!!!

denk er vaak aan of me pony me dan zou helpen..dat ie begint te trappen en bijten op die man..of dat ie nix doet..hoop ik dat geval dat ie egt donders hard zou beginnen te trappen..maarja weet je nooit..

ik voel me op die fiets ook niet echt veilig als ik savonds in het donder nog een heel eind moet fietsen..maar dat je zelfs van je paard af word getrokken..

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 21:53

Een andere optie zou kunnen zijn dat ze was afgestapt om wat voor reden dan ook, dat kan ook nog....
Hoe dan ook, van mij mogen ze (kinder) verkrachters aan een vishaak in hun kont aan een brug hangen, zodat iedereen ze kan zien lijden

Anntjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 21:53

Gadverdamme zeg. Wat een klootzak. Je kan niet eens rustig je hobby beoefenen . hier heeft dat arme meisje haar hele leven trauma's van . ik hoop dat de man idd snel gepakt wordt en achter slot en grendel en nooitt meer vrij komt . jammer genoeg kan dat niet in Nederland .

curly2day

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 21:57

Jemig wat erg, waar gaat de wereld heen...................... echt heel sneu.

Misschien even heel erg offtopic en het doet er ook niet toe, maar welke ouders laten hun kind nu in godsnaam alleen rijden, 13 jaar.

Niet dat een ouder iemand het niet kan overkomen, maar met 13 zat ik nog aan een touwtje op weg naar de ponyclub, maar goed.
Neemt niet weg dat dit echt heel erg is !!!

Gurly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:00

Noujá zeg..
Ben je van plan omo een leuk buitenritje te maken,
Gebeurt er dit!
Pff.. dat vind ik niet normaal hoor!

PaysBas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:01

Belachelijke kind is gegrepen op klaarlichte dag.
Laat die lui naar de wallen gaan das nog voor de economie goed en
voor de rust ook.

Beste Meisje, wens je heel veel sterkte toe.

o0oJamieo0o

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:02

wat zielig! dat meisje is meteen getraumatiseerd...

ik denk dat als mijn paard in zo een situatie zou voelen dat ik in paniek was ze dan ook zou trappen maarjah je weet het nooit...

Elisa2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:03

curly2day schreef:

Misschien even heel erg offtopic en het doet er ook niet toe, maar welke ouders laten hun kind nu in godsnaam alleen rijden, 13 jaar.

Niet dat een ouder iemand het niet kan overkomen, maar met 13 zat ik nog aan een touwtje op weg naar de ponyclub, maar goed.

Toen ik 13 was,reed ik ook altijd alleen in het bos,we hadden een betrouwbaar paard en ik kende het bos goed.

Marrepar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:05

Dit is echt zoo triest

Al zou ik trouwens nooit van mn leven alleen in een bos gaan rijden, maarja, dat meisje kon ook niet weten dat dit ging gebeuren

kjoetie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:06

curly2day schreef:

nou dit vind ik dan weer een kortzichtige opmerking. Ik ging op die leeftijd ook uren alleen buiten rijden, het had iedereen kunnen overkomen dus ik vind het nogal vies om dan de ouders te beschuldigen. Het is toch van de gekke, je moet toch gewoon buiten kunnen rijden zonder gevaar??? Moet je je kinderen dan maar opsluiten tot hun 20e?? Het gebied daar bestaat uit kleine dorpjes, hier ook en hier is het niet meer dan normaal dat de kinderen hele dagen buiten in het veld spelen, al dan niet met paardjes. Deze goorlap moet opgepakt worden en boeten voor wat hij gedaan heeft..
Laatst bijgewerkt door kjoetie op 16-01-06 22:07, in het totaal 1 keer bewerkt

snoeske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:07

ik denk dat mijn paard die kerel allang in de gaten zou hebben gehad, ik was gister een buitenritje aan het maken staat ie opeens stil, ik dacht wat doet ie nu dan, dus ik goed kijken, zag ik in de verte mensen lopen tussen de bomen op een dijkje, nou ik zag ze amper maar hij had ze allang door, ik dag nou die heeft goeie oren en ogen zeg.

bah ik zou niet weten wat ik gedaan zou hebben. ik hoop maar dat mn paard in zon situatie hard wegcrost! maar ik zou sowiezo nooit alleen een bos in gaan, op de een of ander manier ga ik dan dingen zien van huh liep daar nou iemand. ik ben echt iemand die horror verhalen erbij haalt! bah maar dat is nu echt gebeurt bah bah. arm meisje zeg.

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:07

Jeetje... ik vind het echt heel ernstig dit. Je hebt zelf altijd het idee dat het jou niet gebeurd, zeker niet op je paard, maar het kan dus tóch!

Ik neem me vanaf nu aan voor, dat ik altijd een zweep meeneem. Mensen die de weg vragen beantwoord ik tegenwoordig ook alleen van een afstandje, en als het s 'avonds is en ik alleen ben, rij ik nog wel eens onbeschoft door. Ja sorry hoor, dan maar onbeschoft, het is wel weer duidelijk: Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn

Ik hoop dat dit meisje er bovenop komt, en ooit weer met plezier kan paardrijden. En ik hoop dat ze die vent vinden en voor de rest van zijn leven opruimen.

sharonaollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:09

Jeetje,Het wordt steeds gekker.
Zlke mensen he
En dan voel je je veilig op je paard.