Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:eigenlijk krijg ik alleen maar meer melij met deze merrie
er is al zoveel mee gesjort en gedaan, dat beest heeft geen lven gehad.
en dan u haar dood, ik ben benieuwd of de eerlijke doodsoorzaak op tafel komt
Toedeledoki schreef:....Om de verzekering te tillen slaat nergens op, die laat zich niet zomaar tillen en zeker niet voor dat bedrag.....
libke schreef:Ik vraag me alleen af wat de merrie in godsnaam kan hebben gehad dat ze niet als fokmerries kan gebruikt worden en die al drie maanden duurde ,er lopen zovell stokkreupele merries rond
Dees schreef:Toedeledoki schreef:....Om de verzekering te tillen slaat nergens op, die laat zich niet zomaar tillen en zeker niet voor dat bedrag.....
Ze zal niet de eerste zijn die omwille van wat verzekeringscenten een eindje geholpen is... Ik vind je naiviteit in deze schattig, maar als het om geld gaat dan is werkelijk niemand te vertrouwen. En geen paard veilig. Juist die dure exemplaren niet.
Waarmee ik niet zeg dat deze mensen de boel flessen, maar die mogelijkheid laat ik wel open. Want het gebeurd soms echt.
Desiree schreef:hoe kun je nou zo'n paard verzekeren? De premie voor dat bedrag is niet op te brengen. Ik kan me niet voorstellen dat ze daarom dit paard verzekerd hadden. DAar word je namelijk nog veel armer van dan wanneer de merrie zelf sterft....
Tiessie schreef:Of een hart wat er mee stopt....
rowo schreef:marcolemar schreef:ik vind het allemaal wel erg vreemd.
als je niet weet wat je paard heeft dan zou ik hem al helemaal niet even laten inslapen...
in de berichten staat dat ze aan erg veel pijn leed,
maar er bestaan ook nog pijnstillers...
wel erg raar dat ze nu pas gaan onderzoeken wat ze gehad moet hebben.
Maar een paard elke dag, zn leven lang (bij wijze van) onder de pijnstillers???? Dat is ook niet wat.... En als ze nog de sport in zou gaan mag dat volgens mij helemaal niet (valt dat dan niet onder doping???)
runningkawa schreef:eigenlijk krijg ik alleen maar meer melij met deze merrie
er is al zoveel mee gesjort en gedaan, dat beest heeft geen lven gehad.
en dan u haar dood, ik ben benieuwd of de eerlijke doodsoorzaak op tafel komt
ceasario schreef:Het valt op dat hier veel LEZERS van Prive-Weekend- etc. hun mening ventileren.