Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

CelleSs schreef:
KellYjj gewelldiiGh
'
GefeliciiteerDhjuh
Veel plezierr met jj paardJuhh
bYee bYee ,,,,.... *o/*
CelleSs schreef:
KellYjj gewelldiiGh
'
GefeliciiteerDhjuh
Veel plezierr met jj paardJuhh
bYee bYee ,,,,.... *o/*

ppffffff
Maar toch, vind ik eigenlijk dat de eigenaar ook recht heeft op het paard. Weet eigenlijk niet of ik het eens ben met de rechter
Sorry, ik vind het echt superfijn voor Kelly, maar had er als eigenaar niet bij laten zitten. Kelly heeft misschien het paard wel gekocht, maar dan zou de dader ofzo moeten worden opgespoord en dat hij dan terugbetaald ofzo. Ja ik weet het ook niet precies
En het gaat natuurlijk om de band die Kelly nu met het paard heeft. Maar ik had er echt niet bij laten zitten als eigenaar..
Misschien een beetje krom allemaal hoe ik het hierboven zei, maar het gaat erom dat ik ook wel ergens vind dat de vroegere eigenaren het paard terug mogen hebben. Al vind ik het wel een beetje krom dat ze het paard 10 jaar ofzo niet meer hebben gezien en dan nu opeens, moet hij perse terug. Het paardje heeft het fijn en die vroegere eigenaren kunnen toch ook wel ergens begrijpen dat het voor haar ook vreselijk is als Queen weer weg moet.. Hm.. ik weet het niet.. Sfiejj schreef:En de titel van het topic is ook een beetje vreemd dan..
?
Sorane, ja precies! Ik weet het niet, vind het heel moeilijk.. Maar ik weet wel dat ik vind dat de oude eigenaar een punt heeft..

Sfiejj schreef:Is er dan niemand die vind dat de vroegere eigenaar ook een punt heeft?