Paarden dood bij Brand

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kimmes

Re: Paarden dood bij Brand

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 21:27

Het komt zo op Hart van Nederland Scheve mond

MsMarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 21:30

Jeetjee wat is dat erg zeg... ik hoorde het van mijn broertje die heeft het allemaal gezien.. en die zei dat het echt verschrikkelijk was je hoorde die beesten gewoon gillen!!

ik ken der ook 3 meisjes en 2 daarvan hadden hun paarden voor het eerst dag en nacht laten staan op het land.... Verder heel erg veel sterkte voor de rest van de mensen...

Ik rijd hier ook iedere dag lang naar mijn werk en toen ik vanavond trug kwam daar vandaan was het erg leeg ineens en de tranen liepen over mijn wangen toen ik langs reed vind het echt heel erg

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 21:40

wat een ramp is dit...
toen ik het las werd ik er echt heel stil van...
vooral dat wat Promessa schreef van die vrouw die het dak voor zich zag instorten... vreselijk Huilen
en Stanley, wat vreselijk voor de eigenaren en de vorige eigenaren Huilen
iedereen heel erg veel sterkte met dit grote verlies. Ach gut

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 21:50

wat afschuwelijk om zo je huis,en dieren te verliezen,ik wens echt iedereen heel erg veel sterkte...

het is echt te erg gewoon...

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 21:59

Afschuwelijk...

Heel veel sterkte voor alle betrokkenen Vriendjes zijn?

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 22:20

ik kon dus het paard Quinta, jolly, en jacky zag ik dus altijd buiten grazen. en nathalie weetik dan wie dat is, maar ik wens echt iedereen veel sterkte toe...
is zo erg

Paradise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 22:24

Ik wil alle betrokkenen heel veel strekte toewensen.. Echt verschrikkelijk dat dit gebeurd is..
Hoe bot het ook mag klinken, ik hoop dat de paarden een snelle dood hebben gehad......

doublejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 22:29

Ik Ken melissa ik heb met haar in de klas gezeten 2 jaar. Ze is van Quinta. Ik wens iedereen sterkte het is ook vlakbij waar ik woon en wilde mijn paardje daar ook neer zetten toen ik hem net kreeg. Maar het stond helemaal vol toen. Echt Heel veel sterkte aan iedereen het lijkt me echt heel erg:( zit met kippenvel en kan er echt niet van slapen.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 22:37

Je moet er toch niet aan denken dat je paard daar gewoon levend verbrandt?!
Echt verschrikkelijk, wordt er helemaal naar van...

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 22:38

Dit gun je niemand.
Iedereen veel sterkte!

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 22:47

Wat vreselijk...die arme dieren... Alle betrokkenen heel erg veel sterkte. Wat een nachtmerrie!

bol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 07:12

weet niet echt wat ik Zeggen moet..........maar heel.heel veel sterkte met het verlies van de paardjes.

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 09:06

ik heb het gezien op HVN, wat erg die brand.
weten ze al precies hoe het gebeurt is?

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 10:08

hey daar ben ik weer @ passionato...thnx meis ik zou mn zus dr nummer in een pb naar je toe sturen..

tis zo erg he ... ik moest gisteravond werken en ik was er echt niet bij met mn hoofd..

gewoon mensen die je kent...paarden die je kent.. echt vreselijk...
naat...chap...en de rest allemaal zzoooo veel sterkte he..

ik ben er nog niet langs geweest... ik durf eigenlijk niet zo... ben dr al jaren niet meer geweest..maar ik weet zeker als ik daar kom en ik zie het...dat ik ga huilen..zeker als ik ome jan en alle meiden zou zien....

maar ik ga moed bij elkaar verzamelen...en ik kom binnenkort een keertje langs...

nogmaals heel veel sterkte...

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 10:20

@ windhond.... ja klopt ze zei het dat ze je daar had gezien... Knipoog

TheSamJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 10:48

Ik vind het echt verschrikkelijk... ga er zelfs van dromen!

Ik wil diegene die zijn paard zijn verloren en ook de staleigenaar heel veel sterkte toewensen, ik hoop dat jullie dit in de toekomst een beetje kunnen verwerken Ach gut

Heel veel sterkte Vriendjes zijn?

Celvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 12:00

Jeeeeeezus zeg ik heb het koud nu... Verdrietig
Het is echt gewoon verschrikkelijk, dat verhaal van de dieren die aan et gillen waren.... Shit zeg !!!

Het komt nu allemaal wel erg dichtbij en allemaal zo kort op elkaar, pfff als het aangestoken mocht zijn, hoop ik dat degene bekend wordt gemaakt..... Stoom uit je oren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 12:15

Wat verschrikkelijk! Ik hoorde het vanochtend van mijn moeder! Dat maar 1 paard het heeft overleefd! Ik kreeg een brok in mij keel! Wat een nacht merie! Ik wil de eigenaren van de omgekomen paarden veel sterkte wensen met die vreselijke verlies Ach gut

xSemmiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 12:27

Wat erg!! Heel veel sterkte

ilegro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 14:49

is echt erg en weet hoe het is als er brand op je stal is.wij hadden het in december
maar het blijft verschrikelijk iets Verdrietig
sterkte allemaal

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 14:50

Celvin schreef:
Jeeeeeezus zeg ik heb het koud nu... Verdrietig
Het is echt gewoon verschrikkelijk, dat verhaal van de dieren die aan het gillen waren....

De rilling lopen bij ook over mijn rug...Ik had het op teletekst gelezen en daarna op het journaal gezien.
En idd als je al die dieren had horen gillen...Ik zou niet weten wat ik zou hebben gedaan als ik al die dieren zou hebben horen gillen...
Ik wens alle betrokkenen Onwijs veel sterkte!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 15:24

Bah, ik word er gewoon misselijk van. Brand is sowieso mijn grootste nachtmerrie, ik moet er niet aan denken dat 1 van mijn paarden iets zou overkomen.. Ik weet niet of al bekend is hoe het is gebeurd??
Ik hoop het zelf NOOIT mee te maken (wie wel) en wil iedereen super veel sterkte wensen met het verwerken ervan!

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 15:36

heej

wat een triest verhaal eg sneu en dat ene paard heeft dan wel veel geluk gehad *o/* maar ik moet er niet aan denken wat voor trauma zo'n paard daaraan overhoud en de paarden die dood zijn het is toch verschrikkelijk

groetjes jeltien

MsMarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 20:12

Voor zover bij mij bekent *Familie van de eigenaar komt iedere dag bij mij brood halen dus hoor alles van eerste hand* wisten ze vanmorgen nog niet wat het geweest kan zijn dat de brand is ontstaan..

Ik moet trouwens wel even zeggen dat ze bij HVN hadden gezegt : Gelukkig was de familie op het moment van de brand niet aanwezig.. terwijl de buren alle moeite hebben moeten doen om deze mensen wakker te krijgen en ze hebben ook nog maar net 1 van hun kinderen kunnen redden uit een brandende kamer... Maar goed dat er zijde Lachen..

Ik ben der gister en vandaag even langs gereden *ik moet wel* maar het ziet er echt niet uit en het stinkt er ook nogsteeds heel erg.... Wat ik trouwens wel frapant *als je het zo schrijft* Vind is dat de bungalow die er ook stond er nog staat terwijl de wind die kant op stond... als je het bedrijf als een X zou zien dan staat deze / lijn niet meer en \ deze wel en de wind kwam zo dat die bungalow die op \ deze lijn stond eigenlijk ook vlam zou hebben moeten vatten maar dat is dus niet zo....

*volgens mij begrijpt echt niemand dit maar goed ik ben het kwijt en leg het nog wel een keer uit als iemad het niet begrijpt Haha! *

windhond

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 20:25

MsMarit ik snap wel wat je bedoelt misschien dat de brandweer het nat heeft gehouden of zo. Die rozenkweker hebben ze ook nat moeten houden want die heeft ook een rieten dak.

Waar is de brand nu eigenlijk begonnen ? In de schuur of de boerderij? Er gaan in B'drecht allerlei verhalen de ronde.