Paard trapt overvaller in gezicht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bacannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 16:12

De wereld wordt ook steeds gekker! Maar goed dat Sjimmie de belager een handtekening heeft gegeven! Wel een dapper paardje hoor... hij verdient een echte pluim of een medialle ofzo, voor z'n moed!

Shamilla: veel sterkte bij de verwerking van dit alles en je kon er echt niets aan doen hoor! Je moet toch zeker wel alleen met je paardje kunnen gaan rijden! Niet de schuld bij jezelf gaan zoeken hóór! Je belager heeft al genoeg leed veroorzaakt... de KL**TZ*K! Ik hoop dat hij de rest van z'n leven een verminking heeft!

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 16:19

Jeetje Sharmila, wat zal je geschrokken zijn. Ik hoop dat je snel weer opknapt Ach gut . Die arme Sjim weet niet wat hem overkomt als je hem al de knuffels, bakken slobber, e.d. moet geven van Bokt Haha! , maar die heeft ie zeker wel verdiend OK dan! .

Wat het alleen naar buiten gaan betreft, ik zie daar het probleem niet van in. Dat doe ik zelf ook (en ook in de omgeving van Hellevoet), dus als je dat straks nog durft gewoon blijven doen. Laat die ene gek dat niet voor je verzieken Scheve mond .

snoocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 16:20

wat goed zeg van dr paard dat die dr zo heeft beschermt!. hopelijk heeft die man een flinke trap gekregen !!!!

hopelijk komen zij weer snel van de schik af Ach gut ! groetjes sanne

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 16:21

Jow niet normaal zeg , wat goed van t paard om zn vrouwtje zo goed te beschermen...
heel veel succes met het herstel en je paardje verdiend het denk ik ook wel om in de watten te worden gelegd

LBroekhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 16:26

Echt raar hoor!!! Heel veel beterschap en wees blij met zo`n waakpaard Haha!

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 16:28

Wow, wat een vage wereld leven we toch!
Heel veel sterkte!
En je hebt een super paardje!!

LoeKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 16:32

Heel veel sterke..! Zo merk je dus dat mens en paard zeker wel een band met elkaar hebben.. wat een geweldig tof paard. Die wil je echt nooit meer kwijt.

nogmaals sterkte er mee

KimDai

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 16:32

Veel sterkte! en je hebt een super paard!
Je zou er toch gefietst hebben!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 16:35

sharmila, realiseer jij je nu wel dat jij het ultieme pennypaardje in de stal hebt staan?? Haha!

Poenarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 16:43

Het is geen domme actie
Je moet gewoon alleen zonder problemen over straat kunnen
Ja toch Knipoog
Sterkte met je rug !
En wees maar trots op je paardje !

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 16:44

Het zal je inderdaad maar overkomen! Meid heel veel beterschap! En wat heb jij een geweldig paard!!! ONGELOVELIJK (doet me denken aan de horsewhisperer! OK dan!

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 16:44

Pff echt niet normaal meer wat er allemaal gebeurd tegenwoordig. Sterkte, en waar je reed, is het toch ook niet bepaald erg rustig ofzo, bah. Sterkte met je rug. Hopelijk pakken ze hem nog, maar dat zal wel niet. Je hebt wel echt een superpaard!

Hanneke_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 16:48

Jeetje, wat een verhaal! heel veel sterkte en wat een toppertje heb je! Die band die je met je paard hebt is meer waard dan wat danook!

Hanneke_S

Jeetje, wat een verhaal! heel veel sterkte en wat een toppertje heb je! Die band die je met je paard hebt is meer waard dan wat danook!

Annem84

Waar gaat het toch heen dat je niet eens meer gewoon een buiteritje met je paard kunt maken zonder meteen overvallen te worden.

Heel vele sterkte sharmilla. Je hebt echt een superpaard joh!

sorayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 16:49

owjee wat een verhaal moet niet gekker worden met de wereld...gelukkig dat ze zo'n beschermend paardje heeft...

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 17:08

Waar gaat dit naar toe?
Straks moet je naast je ruiterbewijs ook een cursus zelfverdediging met je paard doen.
Ik denk dat Sjimmie wel een goede instructeur is.

Heel veel sterkte en beterschap!!!

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 17:16

Ik hoorde zoiets al op radio 538 *LOL*

Top paard heb je hoor

moon65

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 17:25

Heel veel sterkte en je paard verdiend een lintje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OK dan!

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 17:26

gaaf hoor... naar dat het gebeurd is... dat is inderdaad heel k l o t e voor je.. om het zo maar even te zeggen..

tof dat je paard zoveel om je geeft, en dat jullie band zo sterk is..!! Je paard had ook van de situatie kunnen schrikken en weg kunnen rennen... gelukkig maar dat het zo niet is gegaan.

dikke 10 voor jou en je paard.. voor die man een --19848 Knipoog!! oprotten met die mense..!!

heel veel beterschap, en sterkte Knipoog

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 17:30

nou ik wens sharmila heel veel sterkte en beterschap.. Vriendjes zijn?

en ik zou sjimmie lekker verwennen met allemaal lekkere dingen..

wat die pony heeft gedaan is echt "kick"
ken je nagaan wat was er niet allemaal gebeurd als sjimmie er niet was tussengesprongen..

waar gaat het heen in dit ...K L O T E... land steeds meer gehouwehoer.. Stoom uit je oren

over een paar jaar is het een sport om mensen te bedreigen en te doden.

nou sharmilla STERKTE.. Ach gut

sjimmie OK dan! super paard

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 17:37

Heel veel sterkte! Ach gut

en wees maar zuinig op dat paard Knipoog

Lindsjah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 17:46

Geweldig hoe je paardje reageerde zeg!
Dat is nou echt een hechte band met je paard!
Super Sjimmie!
Veel sterkte Sharmila! Ach gut

... kl0te vent! grrrr

FlappieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 17:47

Nou zeg dit is echt te belachelijk voor woorden zeg!!!! Maar helaas ben je niet de enige...Een aantal jaar geleden reed ik buiten op de pony van mijn vriendin. Deze was 1.40 mtr. Er kwam een wielrenner aan en die vroeg de weg aan mij. Nou dat is niets schokkends opzich, hij complementeerde mij met de pony en maakte een praatje... Dat gebeurt wel vaker... Totdat hij weg ging en mij bij mijn borst greep en er in kneep en zei:"je bent een braaf meisje". Toen was hij weg... Ik was echt verbouwereerd, wist niet meer wat ik moest doen...Heel de dag heb ik zijn hand gevoeld en voelde ik me goor... Het is mij altijd bijgebleven. Ik heb nog steeds angst voor wielrenners, vooral met die brillen, waarbij je hun ogen niet meer ziet.

En ik ben heel gereserveerd nu naar vreemde mensen die te dichtbij komen als ik op mijn paard zit. Vorige keer reed ik met mijn paard buiten, toevallig ook een Tinker, samen met een vriendin en toen kwam er ook een man plots op mij af, om mijn paard te willen aaien...

Mijn vriendin zei later, nou zoals jij reageerde, niet normaal!!! Ik scheen agressief gereageerd te hebben. Ik was meteen op mijn hoede...

Ook dit is dus een waarschuwing!!!!!

In ieder geval wil ik je heel veel sterkte wensen met het verwerken van dit drama en je mag wel trots zijn op je knolletje!!!! Het is een superpaard!!!!

Groetjes Susanne

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 17:57

Ten eerste natuurlijk beterschap en ten tweede...WOW...wat dit paard voor je over heeft....dat is er eentje uit duizenden!!!!!!!!!!