Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ienna schreef:ik weet niet wie dit verhaal precies zo in de wereld heeft gebracht maar hier even voor de DUIDELIJKHEID!!!!!! :
1) het paard was zo ernstig gewond dat hij zowieso ingeslapen zou moeten worden, ik zal jullie de details besparen.
2) de eigenaar heeft zelf gevraagd of de politie hem wou doodschieten om het paard uit zijn leiden te verlossen
3) de politie heeft dit eerst geweigerd maar op aandringen van de eigenaar toch geprobeerd
en dus even voor de DUIDELIJKHEID!!!!! :
de politie heeft het paard ABSOLUUT NIET geprobeerd dood te schieten omdat het de hulpverleners hinderde!! en ook NIET uit bevel maar op verzoek!!
! soorry voor mijn stomme reacties
Jus_dOrange schreef:LEES DAT DAN
Het paard was NIET meer te redden, KROOP over de weg, en de eigenaar smeekte om het dier af te laten maken.
Als iemand dit ook nog leest, verdemme de meeste weten niet waar ze het over hebben!Duidelijk nu?
ienna schreef:JONGES JONGES WAAR GAAT DIT HEEN?!?! LEES NOU TOCH GVD EENS GOED WAT ER NOG MEER STAAT!!!!!!!!!!!!! ik zeg het nou voor de ALLER LAATSTE KEER: het verhaal van noisy klopt niet, ik weet het via een eigenaar van het paard!! voor de DUIDELIJKHEID:
WenS schreef:Het verhaal van Noisy klopt wel, meerdere mensen van onze stal zijn ervan getuige geweest. Het is begrijpelijk dat de Eigenaar het paard niet wilt zien lijden en aan de politie vraagt er iets aan te doen. Maar de politie heeft het alleen maar erger gemaakt door het paard in de hals te schieten. Of schiet 1 keer goed, zodat het dier in 1 keer uit zijn lijden verlost is of doe niets, maar om in het wilde weg in de hals te gaan schieten help je dat arme dier echt niet mee.
Ik heb een soortgelijk ongeluk meegemaakt met mijn paard en ook lang op de dierenarts moeten wachten, Ik ben bij de hals van mijn paard gaan zitten en heb haar omlaag gehouden met hulp van de mensen van de ambulance zodat ze niet op kon staan en haar gerust gesteld tot de dierenarts kwam en haar in heeft laten slapen. Dit was verschrikkelijk om te moeten doen, ik heb er nu nog nachtmerries van maar zo heeft zij geen extra pijn geleden en is ze op zo'n vredig mogelijke manier ingeslapen.
Ik denk bij dit topic dat de politie de verkeerde keus heeft gemaakt om het dier in de hals te schieten en zo het alleen nog maar erger heeft gemaakt want het dier moest nu met schotwonden alsnog op de dierenarts wachten totdat ie eindelijk werd geholpen
janne8 schreef:echt dit is te triest voor woorden-
zwaaaar triest gewoon :@ word hiero echt pissig door
dit heet dus gewoon moord op een paard.
ik dacht dat de politie daar tegen was?? nou zo te zien mogen ze t wel op dieren doen (vinden hun... niet op mensen (vincent van gogh) maar wel op paarden.....
enne dan nog iets misschien beschermde dat paard zijn baas wel..

Mikkiej schreef:dit vind ik dus echt niet kunnen.. dat paard kan er tog niks aan doen..