Verkrachting pony schokt Biggekerks gezin

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jessminder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 08:02

punkies schreef:
ik vind het absoluut niet even erg, van een meisje is veel erger, jonge. Die pony heeft er nouwelijks gevoel bij! Ik ken toevallig een meisje die verkracht is en die is doodongelukkig geworden, ze is zichzelf niet meer en is als de dood voor mannen, denk je dat die pony het zelfde heeft?

Allebei even erg, want je hebt in allebei de situaties te maken met gek gestoorde mensen. Je moet dit niet vergelijken met een andere vorm van verkrachting. Het zal je eigen paard overkomen... ik zou met 2 keukenmessen de dader hebben opgezocht.
Citaat:
En natuurlijk zou ik willen dat er niemand verkracht was maar daar had ik eht neit over, ik had het er over dat ik liever had dat er een pony verkracht werd dan een meisje, als ik zou mochen kiezen lees, heb ik al eerder gezecht

En nee, niks liever. Allebei gewoon NIET. Een paard voelt er niks van.. hoe weet jij dat nou? Het is wel degelijk een andere vorm van rijden op een paard zoals ik het gewend ben. Straks ziet dat paard elk mens voor dekhengst aan.

Wat een rotzak.

TINKYgipsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 11:27

punkies schreef:
ik vind het absoluut niet even erg, van een meisje is veel erger, jonge. Die pony heeft er nouwelijks gevoel bij! Ik ken toevallig een meisje die verkracht is en die is doodongelukkig geworden, ze is zichzelf niet meer en is als de dood voor mannen, denk je dat die pony het zelfde heeft?
En natuurlijk zou ik willen dat er niemand verkracht was maar daar had ik eht neit over, ik had het er over dat ik liever had dat er een pony verkracht werd dan een meisje, als ik zou mochen kiezen lees, heb ik al eerder gezecht

Jij hebt iets in je hoofd, wat niet goed zit geloof ik. Als je mocht kiezen?? SPoor je wel?
Pfff, denk eens aan het welzijn van het paard. Een mens weet niet wat een paard denkt/voelt, dus jij kunt daar zeker niet over oordelen.
Het is gewoon verschrikkelijk en moet zeker strafbaar zijn.
Ze moeten bij die vent zijn lul eraf hakken en hem dood laten bloeden. Sorry dat ik zo reageer maar punkies, jouw reactie slaat echt alles!!!
Het is bij een meisje even erg als bij een dier. Wat voor dier dan ook.

De groeten

TINKYgipsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 11:29

ZIE BANKETSTAAF MOET L.U.L ZIJN (voor de duidelijkheid Tong uitsteken )

(trouwens ik zei wel, het is bij een meisje net zo erg, maar jongens kunnen ook worden verkracht natuurlijk, dus bij deze ff )[/b]

flowerxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 11:51

Ik denk dat je dit niet kunt vergelijken.

Het is gewoon smerig dat mensen dit soort dingen doen ben ik het mee eens natuurlijk. Maar voor die pony is het echt geen ramp. Die heeft nu echt geen last van aan trauma hoor! Wat denk je dan van de dierenarts die daar gaat voelen met zijn arm??? Of een merrie die wordt gedekt? Denk dat zo'n man dan niets meer voorsteld hoor. Het idee is gewoon smerig voor mensen.

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 11:56

flowerxxx schreef:
Ik denk dat je dit niet kunt vergelijken.

Het is gewoon smerig dat mensen dit soort dingen doen ben ik het mee eens natuurlijk. Maar voor die pony is het echt geen ramp. Die heeft nu echt geen last van aan trauma hoor! Wat denk je dan van de dierenarts die daar gaat voelen met zijn arm??? Of een merrie die wordt gedekt? Denk dat zo'n man dan niets meer voorsteld hoor. Het idee is gewoon smerig voor mensen.

Inderdaad, helemaal mee eens.
Een paard legt verbanden, maar is niet slim ofzo hoor Knipoog
Eeen paard weet niet waar verkrachting voor staat, mensen wel omdat wij er gevoels en oordelen aan verbinden.
Een paard heeft echt geen last van dat ieniemienie l*lletje Knipoog
Maar wij mensen willen wel perse FOKKEN en met geweld een hengst erop (heb een keer een merie gezien die een praam opkreeg bij het dekken. Scheve mond ) vervolgens de dierenarts arm erin enz.
Dus wees niet zo naief dat dat paard nu veel te lijden heeft gehad!
Leg mij anders maar eens uit waarom die merrie hem geen lel verkoopt Knipoog Als een paard afgeragd wordt met rijden heeft hij er psychisch (en lichamelijk!) last van ja.

Neemt niet weg dat die vent HARTSTIKKE ziek is, behandeld moet worden en KEIHARD moet worden gestraft omdat ie met zijn poten aan andermans paarden zit Boos!

TINKYgipsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 11:57

Ja je denkt, en dat is fout. Ik ga toch ook niet denken van mijn vriendin, die blind, en doof is, en verkracht, dat ze er geen trauma van over heeft gehouden, omdat ze toch niet kan praten en toch niks hoort?

En natuurlijk heeft ze vaak genoeg sex met der vriendje gehad, dus trauma van gedwongen sex? nehh...

Garmana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 14:36

dat slaat nergens op want een pony (maakt niet uit of het een shetlander of wat dan ook is) die voelt het toch wel! het is voor een meisje ook niet leuk maar een pony kan er echt wel trauma's aan overhouden als het op een bepaalde manier gebeurdis (bijv. als er ook gebruik gemaakt is van voorwerpen: messen, stokken enz) Ik ben het er niet mee eens!!! Voor een mens is het net zo erg als voor een dier!!!!!! Scheve mond

Garmana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 14:38

het is gewoon te smerig voor woorden als je dat uithaalt ben je volkomen gestoord!! Een dier moet je niet vermenselijken dat is zo maar als je een dier verkracht dan is dat wel net zo erg als dat je het bij een een of ander meisje doet!!

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 14:44

Garmana schreef:
het is gewoon te smerig voor woorden als je dat uithaalt ben je volkomen gestoord!! Een dier moet je niet vermenselijken dat is zo maar als je een dier verkracht dan is dat wel net zo erg als dat je het bij een een of ander meisje doet!!

Het is zeker net zo erg ja, maar de pony heeft er niet veel onder te lijden Knipoog dat zegt de eigenaresse zelf ook ja. Een paard heeft meer te lijden van een slechte ruiter(!!!!!!!!), maar dat willen jullie zeker niet zien Knipoog
En over mishandeling met voorwerpen e.d. hebben we het nu niet, want het is logisch dat dat WEL pijn doen ja! Scheve mond
Maar die vent is wel hartstikke ziek en moet behandeld worden en gestraft voor het feit dat hij andermans eigendommen misbruikt Boos!

snoocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 16:14

nou sorry hoe ziek ben je heb er geen worden voor ,, ja hak ze lul eraf!!

TINKYgipsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 16:57

Bealy schreef:
Het is zeker net zo erg ja, maar de pony heeft er niet veel onder te lijden Knipoog dat zegt de eigenaresse zelf ook ja. Een paard heeft meer te lijden van een slechte ruiter(!!!!!!!!), maar dat willen jullie zeker niet zien Knipoog
En over mishandeling met voorwerpen e.d. hebben we het nu niet, want het is logisch dat dat WEL pijn doen ja! Scheve mond
Maar die vent is wel hartstikke ziek en moet behandeld worden en gestraft voor het feit dat hij andermans eigendommen misbruikt Boos!

Hoe de *** weet jij wat het paard denkt/voelt ....
Misschien voelen ze een mesook niet als ze verkrachting toch ook niks vinden voorstellen........... ????????????

lucienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 18:01

Ik ben wel eens met een groepje in een sekswinkel wezen kijken en daar stond een hele hoek met allemaal banden over seks met dieren . Paarden honden ezels echt te smerig voor woorden. ik snap echt niet wat zulke mensen bezielt. Hoop dat het snel verboden wordt.

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 18:13

Zo zocht ik eens op google naar paarden speeltjes, je wilt niet weten op wat voor sites je terecht komt (en nee daar was ik niet naar opzoek Knipoog )

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 19:18

@Bealy: ze blijven toch wel volhouden dat het o zo traumatisch is voor dat zielige shetje, je kunt het nog zo duidelijk uitleggen, het helpt niet Knipoog

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 19:38

Wat zielig!
wat voor een kl**tzak doet nu zoiets Boos!
Je bent gewoon ronduit zielig dan!

snuffel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 07:27

Ik hoop dat die vent een keer een voltreffer krijgt als ie he nog eens probeert!!!!

Jessminder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 07:55

snuffel, ik hoop met je mee!

Garmana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 07:56

Je bent gewoon zielig!!! Volgens mij kan ik alleen maar met Tinkygipsy en Remember eens!!! Er zit toch echt een steekje bij je los dan Huilen

flowerxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 08:07

Garmana schreef:
dat slaat nergens op want een pony (maakt niet uit of het een shetlander of wat dan ook is) die voelt het toch wel! het is voor een meisje ook niet leuk maar een pony kan er echt wel trauma's aan overhouden als het op een bepaalde manier gebeurdis (bijv. als er ook gebruik gemaakt is van voorwerpen: messen, stokken enz) Ik ben het er niet mee eens!!! Voor een mens is het net zo erg als voor een dier!!!!!! Scheve mond

Ben ik het totaal niet mee eens!! Voor een mens is het veeel erger. Die kan er een trauma aan over houden. Verbanden leggen tussen zaken en denken. Daarin verschilt de mens van een dier die dat in een veel mindere mate kan.

En misschien moeten mensen hier beter lezen er staat duidelijk dat er geen voorwerpen zijn gebruikt. Het is logisch dat dat wel pijn doet valt onder mishandeling en dit niet!

Marie1234567

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 08:42

Walgelijk......En het is voor mens en dier te belachelijk voor woorden dat dit gebeurd!!!!! Het is te hopen dat dit dus binenkort ook eeen strafbaar feit word.... Dus dat dit niet meer ongestraft gebeuren kan!!!! Het is toch te raar voor woorden dat zulke "mensen", zomaar in deze maatschappij mogen rondlopen!!! deze "mensen" horen in een psychiatrische inrichting. Wat mij betreft mogen de straffen ook wel veel hoger liggen, vooral in zulke gevallen..... Zodat de daders zich nog wel even 2 x bedenken voordat ze hier aan beginnen.....
En wat dat betreft zou een eigenaar het recht in eigen handen mogen hebben.... Want reken er op als ik bij mijn pony kom, en dat er zo'n iemand bij haar staat. Dat hij erachter komt met wie hij te maken heeft Stoom uit je oren ......

Garmana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 09:35

[quote="flowerxxx"]Ben ik het totaal niet mee eens!! Voor een mens is het veeel erger. Die kan er een trauma aan over houden.

Ik ben het gewoon niet met je eens want jij weet niet wat een dier allemaal voelt. Een dier kan er net zo goed iets aan over houden!! Een mens kan zich ook aanstellen! En een dier heeft volgens jou geen waarde als je er zo over denkt! Jij zou het dus niet erg vinden als iedere pony die je ziet binnen de kortste keren platgeneukt word!
Lekker ben je dan!!!

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 09:46

ik vind het ook erg dat het niet strafbaar is maar het zal wel met net als zoveel zaken gaan, als het kalf verzopen is... dempt men de put.

het valt me wel op dat het bij deze put niet bij 1 kalf blijft.
alle mishandeling en misbruik, daar moet gewoon een einde aan komen.

flowerxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 09:52

Garmana"]
[quote="flowerxxx schreef:
Ben ik het totaal niet mee eens!! Voor een mens is het veeel erger. Die kan er een trauma aan over houden.

Ik ben het gewoon niet met je eens want jij weet niet wat een dier allemaal voelt. Een dier kan er net zo goed iets aan over houden!! Een mens kan zich ook aanstellen! En een dier heeft volgens jou geen waarde als je er zo over denkt! Jij zou het dus niet erg vinden als iedere pony die je ziet binnen de kortste keren platgeneukt word!
Lekker ben je dan!!!

Wat is dit nu weer voor een opmerking?? Het gaat er hier om dat het dier en niets van merkt als een mens dit doet. Ik heb al aangegeven dat het vreselijk smerig is dat mensen dit soort dingen doen. Maar voor die pony is het lichamelijk en geestelijk echt niet schadelijk, tenzij er geweld of voorwerpen worden gebruikt. En ik denk niet dat er mensen zijn die zich aanstellen als ze dit soort dingen overkomt! Misschien wat beter nadenken voor je dit soort uitspraken doet. Je kunt mensen niet gaan vergelijken met dieren hoor.

Hoop niet dat jij een pony hebt die ooit gedekt moet worden of waar een dierenarts bij moet komen. Krijg je het nog druk met het trauma dat je pony dan oploopt!

Garmana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 10:10

Dit begint echt uit te draaien op iets wat nergens op slaat iedereen heeft zo zijn eigen mening en zo komen we er toch niet uit! Ik stel voor dat ieder zijn eigen mening houd en dat we met deze shit kappen!!

Garmana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 13:31

Jij bent wel heel erg sneu bezig zeg miss flowerxxx ik vind je wel erg bijdehand zeg!!