punkies schreef:ik vind het absoluut niet even erg, van een meisje is veel erger, jonge. Die pony heeft er nouwelijks gevoel bij! Ik ken toevallig een meisje die verkracht is en die is doodongelukkig geworden, ze is zichzelf niet meer en is als de dood voor mannen, denk je dat die pony het zelfde heeft?
Allebei even erg, want je hebt in allebei de situaties te maken met gek gestoorde mensen. Je moet dit niet vergelijken met een andere vorm van verkrachting. Het zal je eigen paard overkomen... ik zou met 2 keukenmessen de dader hebben opgezocht.
Citaat:En natuurlijk zou ik willen dat er niemand verkracht was maar daar had ik eht neit over, ik had het er over dat ik liever had dat er een pony verkracht werd dan een meisje, als ik zou mochen kiezen lees, heb ik al eerder gezecht
En nee, niks liever. Allebei gewoon NIET. Een paard voelt er niks van.. hoe weet jij dat nou? Het is wel degelijk een andere vorm van rijden op een paard zoals ik het gewend ben. Straks ziet dat paard elk mens voor dekhengst aan.
Wat een rotzak.
)
) vervolgens de dierenarts arm erin enz.

. Paarden honden ezels echt te smerig voor woorden. ik snap echt niet wat zulke mensen bezielt. Hoop dat het snel verboden wordt. 
......