Gestion Lingh niet naar Olympische Spelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 09:57

Veel geschreeuw maar weinig wol.
Uiteindelijk stort niemand zijn geld........

En eigenlijk maakt het me ook helemaal niet uit wie er op zo'n (top)dier rijdt.........
Zolang het maar iemand is die het maximale eruit haalt maakt het mij niet uit of het Edward is of elke andere willekeurige Duitser..........
Ik gun Lingh het beste.

Sprintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 10:32

CGJ12 schreef:
Veel geschreeuw maar weinig wol.
Uiteindelijk stort niemand zijn geld........

En eigenlijk maakt het me ook helemaal niet uit wie er op zo'n (top)dier rijdt.........
Zolang het maar iemand is die het maximale eruit haalt maakt het mij niet uit of het Edward is of elke andere willekeurige Duitser..........
Ik gun Lingh het beste.

Tja, ik ben geloof ik toch wel zo'n Hollander die het niet fijn zou vinden als er een duitser met Lingh gaat rijden... maar goed ik denk ook dat Edward en Lingh een super combi zijn. OK dan!

Over dat geld zou je misschien nog verbaasd staan. Als er een officiele inzameling wordt gehouden op de grote evenementen ed. dan zou je denk toch echt wel wat binnen kunnen halen. Waarschijnlijk niet genoeg, maar wellicht wel een steun in de rug Verward

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 10:35

Mickey schreef:
Lingh, in eigendom van de heer van Sadelhoff, raakte geblesseerd toen hij misstapte van de laadklep bij het lossen. De blessure is dusdanig dat het volgens behandeld teamveterinair Hans van Schie enige tijd zal vergen voordat het herstel volledig is. Belangrijk in het genezingsproces is rust. Daarom is het niet verantwoord om Lingh mee te nemen naar Athene.

Wat heeft hij precies? Want ik keek net de IDS door (nr 15). En daar staat hij behoorlijk ingepakt Verward

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 10:36

Op Jazz hangt ook al zo'n syndicaat.
En om zo'n diertje te behouden ben je maar 1 goede gek nodig.
Het bedrag zal het probleem toch niet zijn?

Alleen Jazz brengt nog geld in het laatje met zijn dekkingen en dat tikt toch flink aan.
Lingh moet het (voorlopig) louter van de witte hekjes hebben.

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 10:46

das balen ik was al zo blij dat edward meedoet aan olympische spelen meedoet maar nu.......

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 10:48

Sprintje schreef:
Tja, ik ben geloof ik toch wel zo'n Hollander die het niet fijn zou vinden als er een duitser met Lingh gaat rijden...

Ben je ook zo'n Hollander die moeite heeft
dat er van de 4 in de Equipe 3 "Hollanders" op een Duitser zitten.

Zo ook gedeeltelijk bij het springen.

Als zo ieder dacht was het nu echt rustig op de weg en zag je nog meer fietsen. Ach gut

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 10:49

CGJ12 schreef:
Op Jazz hangt ook al zo'n syndicaat.
En om zo'n diertje te behouden ben je maar 1 goede gek nodig.
Het bedrag zal het probleem toch niet zijn?

Alleen Jazz brengt nog geld in het laatje met zijn dekkingen en dat tikt toch flink aan.
Lingh moet het (voorlopig) louter van de witte hekjes hebben.

En voor Jazz werd wel het 3 dubbele neergelegd door een groepje mensen. Er moet toch iemand te vinden zijn lijkt mij Verward !

En het is toch totaal niet ondenkbaar dat hij het slechts 'voorlopig' van zijn witte hekjes moet hebben?!

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 10:51

Ik heb vanochtend een jong paard geladen (op en af, moet er nog aan wennen) en heb me bedacht hoe Lingh eraf gestapt moet zijn. Maar Verward Zelfs dat jonge paard vangt met 3 benen de andere op als ze mis stapt. Heeft ze ook nog niet eens bescherming om.

Sprintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 11:09

ceasario schreef:
Ben je ook zo'n Hollander die moeite heeft
dat er van de 4 in de Equipe 3 "Hollanders" op een Duitser zitten.

Zo ook gedeeltelijk bij het springen.

Als zo ieder dacht was het nu echt rustig op de weg en zag je nog meer fietsen. Ach gut

Nee, ik zeg niet dat iedereen persé op een hollands gefokt paard moet zitten. Dan begrijp je me totaal verkkeerd. (zo'n KWPN freek ben ik nu ook weer niet...)

Ik bedoel meer dat Edward dat dier heeft opgeleid, en dat ik hoop dat hij daar dan dus ook de vruchten van mag plukken En dan is het zuur als een iemand anders (duitser, amerikaan of wat dan ook...) het vanaf hier zou overnemen! Bij een andere hollander kan je je nog voorstellen dat edward hem evt. blijft rijden Verward Maar eigenlijk dus liever niemand anders dan Edward...

*edit typo's*
Laatst bijgewerkt door Sprintje op 10-08-04 11:11, in het totaal 2 keer bewerkt

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 11:10

LuvdaTossa schreef:
Ik heb vanochtend een jong paard geladen (op en af, moet er nog aan wennen) en heb me bedacht hoe Lingh eraf gestapt moet zijn. Maar Verward Zelfs dat jonge paard vangt met 3 benen de andere op als ze mis stapt. Heeft ze ook nog niet eens bescherming om.

Ja maar die van jou stapte ook niet van een volledig luchtgeveerde bakwagen af met optimale zijbescherming........

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 11:11

saluut schreef:
En voor Jazz werd wel het 3 dubbele neergelegd door een groepje mensen. Er moet toch iemand te vinden zijn lijkt mij Verward !

En het is toch totaal niet ondenkbaar dat hij het slechts 'voorlopig' van zijn witte hekjes moet hebben?!

Het 3 dubbele van wat ????
Heb jij stiekem Isabelle gebeld soms Knipoog

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 11:12

CGJ12 schreef:
Ja maar die van jou stapte ook niet van een volledig luchtgeveerde bakwagen af met optimale zijbescherming........

Hij kan natuurlijk gestruikeld zijn. Gevallen bv op zijn knieeen. Heb ik ook vaak zat meegemaakt en er bv een dikke voetbalknie aan over gehouden hebben Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 11:18

Mijn tip: rondom dikke matten bij de wagen. Iedereen kent ze nog wel van de gymles.

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 11:21

Marjolein schreef:
dus je denkt dat ed de paarden van de klep sleept om ze moedwillig te blesseren? Edward en Nicole zijn enorm zuinig op hun beesten, niets is goed genoeg en ze laten echt niet zomaar iemand aan hun paarden zitten (zeker niet zo'n topper als lingh). Nicole wil niet eens dat iemand anders ze vlecht. Het is ontzettend erg dat juist mensen die het zo goed voor hebben met hun paarden zoiets stoms overkomt.

Het kan ook een broodje aap zijn, als cover up voor iets anders..

jaantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 11:23

Het blijft jammer, iedere sporter droomt toch van de OS.

Sprintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 11:25

Tja we kunnen allemaal speculeren wat er nu wel of niet is gebeurd. Maar voorlopig is dit het enige officiele verhaal, en daar zullen we het dus even mee moeten doen.

Ik kan me eigenlijk echt niet voorstellen wat voor een verhaal dit verhaal zou moeten bedekken. Zelfs als het met de verkoop te maken heeft zie ik niet zo goed waarom Edward niet de OS zou kunnen rijden... maar wellicht ben ik wat naief hoor Blond

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 11:26

Ik heb hier toch gelezen dat ie van de vrachtwagen is "afgesprongen" en daarbij een voet heeft "verstuikt"........

Blijkt het toch heel handig te zijn als dressuurpaarden kunnen springen!

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 11:29

CGJ12 schreef:
Ik heb hier toch gelezen dat ie van de vrachtwagen is "afgesprongen" en daarbij een voet heeft "verstuikt"........

Blijkt het toch heel handig te zijn als dressuurpaarden kunnen springen!

Handig zou ik het niet willen noemen..

Blijft echt verschrikkelijk jammer, echt een combinatie met een gouden draadje.
Hoewel ik van het begin af aan Imke ook al graag een kans had gegeven.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 11:30

Gezien het totaal uit de hand lopende succes van Edward met alle mogelijke paarden is dit misschien wel goed voor zijn karaktervorming...........

Zie het van de zonnige zijde.

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 11:32

Ik moest gisteravond trouwens wel gelijk denken dat hij nu wel weer zelf zijn paarden kan rijden op de Pavo-cup.

In het kader van "elk nadeel hep zijn voordeel"

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 11:34

Die kan ik niet zien vandaag... Cool Huilen

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 11:35

Denk niet dat Edward het zo ziet...... Alsof die Pavocup zoveel voorsteld...

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 11:37

saluut schreef:

De OS is toch heel wat anders dan het NK voorbeenzwaaien Schijnheilig

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 11:39

saluut schreef:

dat denk ik ook niet, maar omdat er gisteren ook discussie was of iemand anders zijn paarden dan ging rijden en of dat wel toegestaan was enz..
moest ik er wel direct aan denken.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 11:40

Wouter24 schreef:
De OS is toch heel wat anders dan het NK voorbeenzwaaien Schijnheilig

*LOL* *LOL* *LOL*