Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Ik liep net een uurtje buiten en dat was al afzien met deze temperaturen.
Om dan nu met een paard in slechte conditie ook nog eens 120 km te gaan rijden is gewoon pure mishandeling.
Arme dieren.
Het is niet stoer om ruim 620 km in 8 dagen te willen rijden, maar het is wel stoer om toe te geven dat je plan niet haalbaar is en je verlies te nemen.
Jolynne schreef:Ik hoop dat de pony waarmee ze dan nu rijd ouder is.. want diegene die geblesseerd is, is namelijk nog niet zo lang geleden 4 jaar geworden. Wat naast de huidige fysieke toestand, ook nog te jong is..zeker voor wat er verwacht word!
Suzanne F. schreef:Jolynne schreef:Ik hoop dat de pony waarmee ze dan nu rijd ouder is.. want diegene die geblesseerd is, is namelijk nog niet zo lang geleden 4 jaar geworden. Wat naast de huidige fysieke toestand, ook nog te jong is..zeker voor wat er verwacht word!
Dat lijkt me inderdaad te jong voor zo’n lange zware tocht. En zeker in die conditie.
pmarena schreef:Nouja een gezonde 4-jarige kan natuurlijk best een paar uurtjes per dag buitenrijden.
Alleen is dit bewuste plan wel heel heftig.
Ik vind het ook wel sneu voor d'r hoor, de bedoeling is goed.
Maar als het sponsorbedrag zo laag is dan is dat wel balen denk ik, en nu ook 1 paard kapot....
De planning is wel gewoon ruk natuurlijk.
Femke_Tweety schreef:prompter schreef:Wie verzint het om met twee paarden over de Erasmusbrug te willen gaan. Loeidruk, trams vrachtwagens alles, en voor en na tig stoplichten waar alles langs je heen raast. Als voetganger voelt het al niet lekker.
Laat ze uberhaupt eerst maar zo ver komen![]()
Ik hou van grootste plannen, ik hou van avontuur, en ik hou van mensen die zich inzetten voor anderen.
Maar ik hou ook van een stuk verstand, realisme en voorbereiding.
En iets écht voor een ànder doen en niet een verkapt kijk mij eens goed zijn, waarbij onderliggend eigenlijke vooral het eigen ego is.
En dit voelt voor mij wel een beetje zo.
Kan absoluut zijn dat ik ernaast zit, ik ken de persoon in kwestie niet.
Maar t voelt niet helemaal zuiver.