Wintu schreef:Heel vervelende problemen, hoe zou je het vinden als ik je een aansteller zou noemer over die problemen. Ik heb geen mening over sommige van die zaken, want het zijn de mijne niet, andersom gebeurt dat helaas wel.
OV is een probleem, vanochtend lag de trein op lijn Meppel Zwolle er uit. Dan zijn de drie noordelijke provincies niet meer met de trein bereikbaar. Al jaren een probleem, maar ach fijn laten sudderen. Kids moeten hier bijna 2,5 uur met het ov enkele reis voor een stukje van 30 km omdat ov hier zo belabberd geregeld is.
Dat is niet zeuren of in een slachtofferrol zitten, dat zijn gewoon feiten.
Dat mensen met een wolf in de tuin doodsbedreigingen krijgen, het niet meer durven te melden, rechtszaken aan de broek krijgen, half wolflievend Nederland over zich heen krijgen, is niet in een slachtofferrol kruipen, is gewoon een feit.
Zeggen dat ze in een slachtofferrol kruipen is ansich al een rotopmerking en getuigd van weinig inlevingsvermogen, maar het gebeurd massaal door mensen voor wie het ver van het bed is. Noemen dat het een bubbel is waar alleen schapen- en paardenliefhebbers inzitten is al even denigrerend.
Natuurlijk zijn die problemen erg naar!
Ik weet uit ervaring hoe het is om met de dood bedreigd te worden en dan had ik enkel kritiek op een tak van de paardensport.
Dat soort dingen helaas tegenwoordig redelijk normaal of de gehele linie van ontwerpen.
Van wolf tot zwarte piet, asielzoekers, vegans etc, etc.
Helaas niet voorbehouden aan het platteland..
Openbaar vervoer, metname het ontbreken van busverbindingen, is hier ook redelijk flut.
Terug naar de wolf, waarom zouden mensen in de stad voor de wolf zijn?
Misschien interesseert het de echte stadsmensen gewoon niet? Zoals jij je niet verdiept in stadsproblemen?