Man vrijuit na seks met pony

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 20:44

als het kalf verdronken is dempt men de put.

blijft gewoon een feit dat er eerst een halve volksopstand moet komen eer er wat gebeurd.

en dat is wat midas dekkers ook aanhaalt, nu op nederland 3, dat er veel kromme gedachten en wetten zijn ten aanzien van dierenleed, in de vorm van seks of legbatterijen. ik kan me in zijn standpunt wel vinden ja.

Stippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 21:57

ik vind het helemaal nergens op slaan! ze moeten m erafhakken bij die man! dat je zoiets voor de grap zegt, is nog ok! maar als ze echt aan die onschuldige dieren gaan zitten NEE dat doe je niet! koop dan een opblaaspop ofzo! die die dieren hebben er toch niet om gevraagd! t slaat echt nergens op dat iemand zoiets in zn hoofd haald! Boos! en dat de regering het niet eens verbied zeg, dat is echt schandalig! ze moesten allemaal zelf verkracht worden! bah! Stoom uit je oren

Livado

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 22:49

gewoon te erg voor woorden !!
die vent is gewoon voor 150 % ziek in z'n kop !!

arm paardje.......... Verdrietig

henk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 23:40

Pellie schreef:
ghe ghe midas kan altijd lekker shockerend zijn Haha!

maar euhm iemand gister de telegraaf nog gelezen? ik heb hem vergeten te kopen en er stond iets in over Stichting Zinloos Geweld tegen Dieren en een advocaat.

ja een heel groot stuk over een proefproces

Rosanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 07:13

Boos! Boos! Boos! en hoezo ... geen letsel achterlaten? Nee, misschien is er nu geen sprake van een zichtbaar letsel, maar ja zo'n vent laat misschien wel iets achter in het paard (niet te veel bij stilstaan, want is té walgelijk Misselijk ) en wie weet wat daar voor besmettingen uit voort komen op termijn.

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 09:17

Gisteren hadden we in de klas actualiteitenbespreking, hier hadden vriendin en ik t ook over, wij allebei paardenfan Clown
En wat doet de leraar, die maakt er gewoon een grapje van, vriendin en ik helemaal kwaad en zo.. Hij zo, dus je vind dat erger dan 8000 meisjes die dakloos in Afrika zitten?
Ook zo'n lekkere actie

SnowFlake

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 09:37

verschrikkelijk Boos! daar kan ik nou zo kwaad om worden
arme pony Verdrietig ik hoop dat die pony snel naar een andere
eigenaar wordt gebracht die wel normaal ermee omgaat
Stoom uit je oren

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 09:40

Het was niet de eigenaar, de eigenaar had die man gevonden die de pony wilde verkrachten.

Kieffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 10:31

Ten eerste, ik vind het echt zielig voor die pony en ziek voor die man.
Nu iets dat nog niemand hier heeft gezegd en waarop veel mensen me misschien zullen aanvallen. Ik vind namelijk dat er wel iets in zit wat Midas Dekkers zegt. Niet dat paardenjeweetwellen goed is, maar wel dat het een beetje lachwekkend overkomt nu over dierenrechten te beginnen. Volgens mij merken dieren namelijk niet veel van hun rechten. Paarden worden geïnsemineerd i.p.v. gedekt. Dit is niet echt erg, maar niet natuurlijk. Koeien, varkens etc. worden op veel te grote schaal gehouden, in prutstalletjes. En wie zijn wij om een kalfje het recht van een moeder te ontnemen? Wat ik wil zeggen is niet dat dit niet erg is, maar dat er vele dingen zijn die dieren moeten ondergaan die minstens even erg zijn. Alleen staat dat 'in dienst van de maatschappij'. Als dit paard het heel verschrikkelijk dat gevonden, had hij misschien best getrapt.
Daarmee zeg ik dus (nogmaals) niet dat ik dit goedkeur!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 11:07

Mik_beer schreef:
Gisteren hadden we in de klas actualiteitenbespreking, hier hadden vriendin en ik t ook over, wij allebei paardenfan Clown
En wat doet de leraar, die maakt er gewoon een grapje van, vriendin en ik helemaal kwaad en zo.. Hij zo, dus je vind dat erger dan 8000 meisjes die dakloos in Afrika zitten?
Ook zo'n lekkere actie

na ja, dan ook maar geen medelijden met al die mensen in Madrid, want ivg met een land als Ethiopië is het daar nog het aards paradijs, weg met de solidariteit voor de daklozen hier in ons land, want daklozen in Afrika zijn erger, geen medelijden meer met je vriendin als ze toegeeft dat ze ooit verkacht is geweest, de meisjes die in de kelder van Dutroux hebben gezeten hebben het veel erger...
slaat werkelijk nergens op

En tja dat mensen er grapjes over maken, dat komt idd nogal grof over, maar ik geloof dat voor iemand die niets met paarden te maken heeft zoiets bijzonder lollig overkomt (geef zelf toe, een man die een paard verkacht zie je ook niet alle dagen in de krant staan). Zelfde als sommige hier soms grapjes maken over Osama of 11 september, wij zullen er nog mee kunnen lachen maar ik durf te wedden dat de slachtoffers of aanhangers van Osama dat niet zullen kunnen..

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 11:20

henk"]
[quote="Pellie schreef:
ghe ghe midas kan altijd lekker shockerend zijn Haha!

maar euhm iemand gister de telegraaf nog gelezen? ik heb hem vergeten te kopen en er stond iets in over Stichting Zinloos Geweld tegen Dieren en een advocaat.

ja een heel groot stuk over een proefproces
[/quote]

oké dank je Lachen

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 14:24

Citaat:
Sodomie (geslachtsverkeer met dieren) is niet strafbaar.
In de Islam is sodomie aan strenge regels gebonden.
Het dier moet oa. na het klaarkomen van de man, gedood en voor menselijk gebruik ongeschikt gemaakt worden.

vandaar dat die marokkaan een stok en gereedschap bij zich had liggen in de stal Boos!

JJocosas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 14:48

hebben jullie midas dekker op tv erover gehoord,dat was pas echt belachelijk als bioloog.Dat je daar zendtijd aan geeft.
Dat ie dat durft te zeggen hij is zeker ook voor pedofilie, idiote kerel .
Wat pas goed was geweest dat die paarden verkrachter erna door een hengst was gepakt , dan had hij er vast wel anders over gaan denken.
Het word hooooooooooog tijd dat dat soort debielen zeeer zwaar gestrafd gaan worden zoniet gecastreerd zodat die gevoelens vertrekken uit hun gedachten ,of niet dan? ik kan helemaal uit mijn dak van gaan van kwaadheid als we het over dit onderwerp hebben dus laat ik nu mijn mond maar houden ,maaaaaaaaaaaaaaaaar regering!!!!!!!!!!!!!doeeeeeeeeee eeeeeeeeensssssssss wat aan dit leed zeg,!!!!!!!!!!!!

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 14:57

Als eerste wil ik duidelijk stellen, dat ik het met de praktijen van deze man absoluut niet eens ben!!!
Yavanna"]
... Wat zie ik daar... die man op een emmer, met zijn broek op zijn enkels was zijn pony aan het verkrachten, nou ja verkrachten, meer het andere woord, wat ik niet zal gebruiken. Dan sta je toch wel stom te kijken als je hem achter die pony ziet staan met zijn broek op zijn enkels en staart opzij van dat beest...
[/quote]
Wat denk je dat er (vroeger/nu) op die alm-weides gebeurt, met die boeren die maandenlang afgelegen met hun koeien/schapen boven op de berg zitten Lips are sealed ...
Daar hoor je verder ook nooit iemand over....
[quote="Kieffertje"]
Ten eerste, ik vind het echt zielig voor die pony en ziek voor die man.
Nu iets dat nog niemand hier heeft gezegd en waarop veel mensen me misschien zullen aanvallen. Ik vind namelijk dat er wel iets in zit wat Midas Dekkers zegt. Niet dat paardenjeweetwellen goed is, maar wel dat het een beetje lachwekkend overkomt nu over dierenrechten te beginnen. Volgens mij merken dieren namelijk niet veel van hun rechten. Paarden worden geïnsemineerd i.p.v. gedekt. Dit is niet echt erg, maar niet natuurlijk. Koeien, varkens etc. worden op veel te grote schaal gehouden, in prutstalletjes. En wie zijn wij om een kalfje het recht van een moeder te ontnemen? Wat ik wil zeggen is niet dat dit niet erg is, maar dat er vele dingen zijn die dieren moeten ondergaan die minstens even erg zijn. Alleen staat dat 'in dienst van de maatschappij'. Als dit paard het heel verschrikkelijk dat gevonden, had hij misschien best getrapt.
Daarmee zeg ik dus (nogmaals) niet dat ik dit goedkeur!
[/quote]
[quote="tije schreef:
voor het paard niet zo'n probleem, ik ga er ook met me arm in voor k.i.
maar moreel gezien vind ik het maar een ziek persoon Misselijk

Ik ben het met Kieffertje en Tije eens, waarbij Tije het kort en krachtig to the point brengt!

jojohorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 12:52

echt vreselijk en walgelijk Boos!
dat soort mensen moet je op de trein zetten naar de noordpool en sneeuw laten ruimen!!
en dat dat walgelijke excuus!! Boos! dat je wel met je viese poten een paard of pony mag verkrachten/mishandelen!!een paard of pony houd er volgens hun dan geen letsel aan over!maar zo'n dier weet gewoon niet wat er met hem gebeurt!

dat er nog van die rare mensen zijn dat zo iets in hun kop op komt en het ook nog eens gaan doen ook!!! Boos!

ik vind dat allepaarden houders extra moeten oppassen!!
en ik hoop dat het niet nog eens gebeurt

Marl1tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 13:55

Hier heb ik maar 1 woord voor: GADVER!!!!!!!!! Boos!

Rabecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 17:29

Zulke kerels mochten ze meteen van mij ophangen!!!!!!!!!

Boos!

LauwtjuhLevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 22:54

Moet niet gekker worden he met die mensen!
het bleek ook dat hij een schroevendraaier naast zich had liggen en een hoevenkrabber, en ook nog een mesje Verward
Vage idioot dat het is! gelukkig hebben ze hem betrapt! had nog veel erger kunnen aflopen!
Te erg en walgelijk voor woorden! moet er niet aan denken dat iemand mijn paard loopt te verkrachten :S
jakkie bah!

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 15:11

Rosemarie schreef:
In wat voor land leven we eigenlijk? Is een paardenverkrachter beter beschermd dan een dier? Jammer dat het paard niet sloeg.

Het nare was ook nog dat het kleine pony'tje niet kon Slaan! Zijn achter beentjes zaten vast gebonden en ze stond in een stend dus kon ze geen kant op!!
De man was trouwens in zijn Naakie de sloot in gerend teon de eigenaar de Politie had gebeld.
Gelukkig word het nu wel strafbaar maarja daar zijn ze nu te laat mee! Boos!

Geeske

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 22:13

Echt niet te geloven.
VRIJUIT?????????????
Dat kan toch niet.
Ze moesten hem laten voelen wat het is.
Maarjah als je zoiets doet kan dat je denk ik nix schelen.
Zou die alleen maar leuk vinden.
Geen blijvend letsel???????????????
JOEHOE!!! Dat onthoud zo'n paard wel.
Krijg je strax nog mens paarden walgelijk ik moet er niet aan denken.
Nou in elk geval vind ik een half jaar minimaal.
Maar ik ben geen rechter(gelukkig maar) Dus ik weet niet op welke basis ze dat moeten beoordelen.

annsofieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 15:32

voor mijn part mogen ze die man ophangen aan zijn je-weet-wel, dan zou hij het zeker niet meer kunnen doen!

moes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 16:20

laat ze hem de ballen dr afdraaien en in een hokje verweg stoppen gatverdamme!!!!! Boos! Stoom uit je oren waarneer houd dit gedoe met paardenbeulerij nou eens op?????|(

madjeicos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 21:27

ja dat vind ik nou ook

AylaMohini

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 23:41

Ik vind persoonlijk dat ze het verkeerd hebben aangepakt. In de rechtbank weten ze ook wel dat ze geen kans maken als seks met dieren niet verboden is. Ze hadden naar mijn mening beter een aanklacht kunnen indienen tegen ongewenst gedrag tegen andermans eigendom. Het is absurd dat die man zich uitleeft op het paard van een ander. Je gaat toch ook niet zomaar rijden op een paard van een ander

boeboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 13:40

die man is getikt en meot in de cel dat arm beestje
die vuile viespeuk!!!!!!!! Boos!