Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mik_beer schreef:Gisteren hadden we in de klas actualiteitenbespreking, hier hadden vriendin en ik t ook over, wij allebei paardenfan
En wat doet de leraar, die maakt er gewoon een grapje van, vriendin en ik helemaal kwaad en zo.. Hij zo, dus je vind dat erger dan 8000 meisjes die dakloos in Afrika zitten?
Ook zo'n lekkere actie
Citaat:Sodomie (geslachtsverkeer met dieren) is niet strafbaar.
In de Islam is sodomie aan strenge regels gebonden.
Het dier moet oa. na het klaarkomen van de man, gedood en voor menselijk gebruik ongeschikt gemaakt worden.
Yavanna"]
... Wat zie ik daar... die man op een emmer, met zijn broek op zijn enkels was zijn pony aan het verkrachten, nou ja verkrachten, meer het andere woord, wat ik niet zal gebruiken. Dan sta je toch wel stom te kijken als je hem achter die pony ziet staan met zijn broek op zijn enkels en staart opzij van dat beest...
[/quote]
Wat denk je dat er (vroeger/nu) op die alm-weides gebeurt, met die boeren die maandenlang afgelegen met hun koeien/schapen boven op de berg zitten...
Daar hoor je verder ook nooit iemand over....
[quote="Kieffertje"]
Ten eerste, ik vind het echt zielig voor die pony en ziek voor die man.
Nu iets dat nog niemand hier heeft gezegd en waarop veel mensen me misschien zullen aanvallen. Ik vind namelijk dat er wel iets in zit wat Midas Dekkers zegt. Niet dat paardenjeweetwellen goed is, maar wel dat het een beetje lachwekkend overkomt nu over dierenrechten te beginnen. Volgens mij merken dieren namelijk niet veel van hun rechten. Paarden worden geïnsemineerd i.p.v. gedekt. Dit is niet echt erg, maar niet natuurlijk. Koeien, varkens etc. worden op veel te grote schaal gehouden, in prutstalletjes. En wie zijn wij om een kalfje het recht van een moeder te ontnemen? Wat ik wil zeggen is niet dat dit niet erg is, maar dat er vele dingen zijn die dieren moeten ondergaan die minstens even erg zijn. Alleen staat dat 'in dienst van de maatschappij'. Als dit paard het heel verschrikkelijk dat gevonden, had hij misschien best getrapt.
Daarmee zeg ik dus (nogmaals) niet dat ik dit goedkeur!
[/quote]
[quote="tije schreef:voor het paard niet zo'n probleem, ik ga er ook met me arm in voor k.i.
maar moreel gezien vind ik het maar een ziek persoon
Rosemarie schreef:In wat voor land leven we eigenlijk? Is een paardenverkrachter beter beschermd dan een dier? Jammer dat het paard niet sloeg.