Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Die ervaring heb ik gelukkig niet. Je bent er al eigenaar ook zelf bij en wij zitten bij artsen die heel eerlijk naar het dier kijken.
Ik heb ook al eens gehad dat ik me afvroeg welke behandelingen nog mogelijk waren en de arts aan gaf dat inslapen eerlijker was voor het dier omdat er gewoon geen vooruitzicht op verbetering was.
juval schreef:ik vind het nogal tricky allemaal. Dat verzekeren. Natuurlijk is het beter als heel veel mensen zich verzekeren zodat de premies lager kunnen worden.
Maar ik denk ook wel dat de woekerprijzen van dit moment samenhangen met de verzekeringen. Als de dierarts weet dat een dier verzekerd is, dat die dan net een paar stappen verder gaat in de behandeling, meer onderzoekjes doet, en meer kosten durft te rekenen/maken.
BigOne schreef:Lang leve de marktwerking die de VVD zo voorstaat .
Klinieken worden opgekocht voor echt giga bedragen, da mag in dienst blijven indien hij dat wil.
Hele praktijk wordt vernieuwd met de nieuwste apparatuur en het geld voor aankoop en materialen wordt geleend van dezelfde maatschappij die de praktijk overneemt. Prijzen worden vaak verdubbeld want ja, nieuwe apparaten moeten betaald worden en schulden afgelost. Opbrengsten gaan naar investeringsmaatschappij, gevestigd op Geurnsey op papier dus win win. En de dieren hebben het nakijken , ga maar verzekeren roepen deze dierenartsen, die verzekering komt ook van dezelfde investeringsmaatschappij.
Gouden handel.
Popstra schreef:Wij laten de gebitjes ook wel eens reinigen. Dit gebeurt onder narcose.
Kost ook zo 400 voor een jackie
Tancreda4 schreef:Waarom besodemieterd, je gaat er toch zelf in mee? Je bent er toch zelf bij?
Als een dier normaliter nooit ziek is, waarom gelijk handdoek in de ring 'want oud'. Ook die kunnen gewoon door wat simpels wat minder zijn en vind ik het niet gek dat een dierenarts die opties aanpakt ipv gelijk de spuit erbij te pakken. Ik heb ook oudjes gehad die even slechts waren vervolgens opknapt door de behandeling en nog jaren mee gingen. Waarom dan t niet proberen. Ik vind niet dat ze besodemieterd zijnIk zou het erger hebben gevonden als ze niet eerst een oorzaak proberen te vinden maar gelijk dier maar afschrijven. Als het dan niet aanslaat kan je altijd de keuze nog maken.