Mijn sim met haar dochter, als infant, toddler en child!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Selina schreef:Bij mij glitcht hij alleen wel regelmatig. Hebben jullie dat ook? Voor de uitbreiding geen last van.
Barbabientje schreef:Vind iedereen de pack nu echt 40euro waard?
Twijfel namelijk nog een beetje
capopjekop schreef:Barbabientje schreef:Vind iedereen de pack nu echt 40euro waard?
Twijfel namelijk nog een beetje
Ik vind van niet. Ben er nu eigenlijk al op uit gekeken. Maar goed. Ik vind vooral het bouwen leuk
Azmay schreef:Kunnen de veulens echt vachtkleur mixen krijgen? Ik zie op youtube nu iemand die echt alleen de vader of de moeder vacht krijgt. Zou ik erg jammer vinden dat is juist een van de dingen die ik echt leuk vond, kijken wat de genetica deed...
Nyaleti schreef:Wat is eigenlijk het verschil met CC of een mod? En hoe weet ik wat wat is?
Is een mod alles wat je zo in het spel kan intypen zoals bv Motherlode? En CC wat je online moet downloaden / kopen?
friezenfan2 schreef:Een mod is een stukje software waardoor je extra opties hebt in je game.
cc is custom content die je kan downloaden. Daar kan je soms voor betalen maar het meeste is gewoon gratis.
Jorex schreef:plutolover schreef:Dat is wel jammer.. kwa genetica.. Sims 3 zag je echt de mixen in beide ouders…
Ja is met honden en katten ook zo dat het exacte kopieën worden. Had dus niet anders verwacht in dit geval. Dus inderdaad dan zelf maar iets verzinnen.
Barbabientje schreef:Iemand enig idee of die cheats alleen werken bij Windows of ook bij OS?
Zo ja is er dan iemand die mij via pb/whatsapp even door al die stappen wil helpen?
Celine_Famke schreef:Kan dit ook op Macbook?
JesdaJinn schreef:Azmay schreef:Kunnen de veulens echt vachtkleur mixen krijgen? Ik zie op youtube nu iemand die echt alleen de vader of de moeder vacht krijgt. Zou ik erg jammer vinden dat is juist een van de dingen die ik echt leuk vond, kijken wat de genetica deed...
Wat ik nu hoor, zie en lees is dat alle veulens exact de kopie worden van vaders.
Zelf heb ik mijn veulen aangepast anders is het niet leuk
[ [url=m/LSRbkt.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7zO2IR.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vfTyPI.png]Afbeelding[/url] ]
Vader is een zwart roan
Moeder is valk tobiano
veulen is geboren als zwart roan en ook de witte voetjes, bles etc alles het zelfde als de vader maar heb er zelf tobiano opgemaakt
pluisje88 schreef:Ik moet zeggen ik vind tot nu toe alles van Sims 4 tegenvallen. Ik vind de gameplay/aansturing met bouwen ed bij de voorgaande Sims veel logischer allemaal. Daar had je nog mooie uitebereidingspakketten en die dingen zijn nu heel erg gekaderd. Sims 3 had je bijvoorbeeld bovennatuurlijk, was heksen, vampiers, weerwolven ed in 1 pack. Nu heb je of weerwolven of vampiers. Dus kiezen of veel meer kopen. Ik moet zeggen ik speel de Sims 3 eigenlijk liever dan 4. Heb wel wat uitbereidingen maar tot nu toe valt eigenlijk alles nog tegen. Honden en katten zijn npc, de koeien en kippen ect van de boerderij kosten dusdanig veel tijd dat het een dagtaak is enz.. ik gaf mijn leeftijd de schuld maar voor mij is de magie van de Sims eraf. Soms in de vakantie speel ik nog de Sims 3 en dat vind ik dan nog wel weer lekker. Dan is een dag zo voorbij.
JesdaJinn schreef:Azmay schreef:Kunnen de veulens echt vachtkleur mixen krijgen? Ik zie op youtube nu iemand die echt alleen de vader of de moeder vacht krijgt. Zou ik erg jammer vinden dat is juist een van de dingen die ik echt leuk vond, kijken wat de genetica deed...
Wat ik nu hoor, zie en lees is dat alle veulens exact de kopie worden van vaders.
Zelf heb ik mijn veulen aangepast anders is het niet leuk
[ [url=m/LSRbkt.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7zO2IR.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vfTyPI.png]Afbeelding[/url] ]
Vader is een zwart roan
Moeder is valk tobiano
veulen is geboren als zwart roan en ook de witte voetjes, bles etc alles het zelfde als de vader maar heb er zelf tobiano opgemaakt