De Sims 4 breidt uit met een paardenboerderij!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 20:49

Ik ben ook sinds donderdag weer actief aan het spelen! Vind het echt een hele leuke pack!

Mijn sim met haar dochter, als infant, toddler en child! :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Barbabientje

Re: De Sims 4 breidt uit met een paardenboerderij!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 20:52

Vind iedereen de pack nu echt 40euro waard?
Twijfel namelijk nog een beetje

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 21:03

Selina schreef:
Bij mij glitcht hij alleen wel regelmatig. Hebben jullie dat ook? Voor de uitbreiding geen last van.

Ja dat heb ik ook!
Barbabientje schreef:

Ik vind het wel de 40 euro waard :)

Wat irritant dat m’n Sim niet luistert!!! Blaas, slaap, honger en hygiëne LAAG. En niet luisteren naar wat ik haar vraag. Ze is jong volwassen.
Hoe werken die balk cheats?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 21:12

Barbabientje schreef:

Ik vind van niet. Ben er nu eigenlijk al op uit gekeken. Maar goed. Ik vind vooral het bouwen leuk

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 21:15

Ik vind het zo persoonlijk of je het waard vind of niet

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 21:20

capopjekop schreef:
Barbabientje schreef:

Ik vind van niet. Ben er nu eigenlijk al op uit gekeken. Maar goed. Ik vind vooral het bouwen leuk

Ah ja dat vind ik dus niks, dus dan ga ik er idd geen geld aan uitgeven _O-

Is er iemand die met een Mac werkt? Krijgt dat cheatscherm niet geopend; maakt er meteen een screenshot van :+

Oshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 21:21

Barbabientje schreef:

EA heeft vaak een "end of summer" sale in september. De nieuwste packs hebben niet mega korting, maar vaak wel 15 - 30%. Je zou daar op kunnen wachten. Of een jaar wachten, dan gaan ze voor 50% korting ;)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 21:24

Zoals hier boven al gezegd is, is het super persoonlijk. Ik ken zat mensen die zich uren kunnen vermaken met de sims. Die zullen het vast niet met me eens zijn

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 21:33

Kunnen de veulens echt vachtkleur mixen krijgen? Ik zie op youtube nu iemand die echt alleen de vader of de moeder vacht krijgt. Zou ik erg jammer vinden dat is juist een van de dingen die ik echt leuk vond, kijken wat de genetica deed...

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 21:34

Ben geen sims 4 fan, :') Maar met de paarden vermaak ik mij automatisch een stuk makkelijker. Bouwen, trainen, fokken, verkopen, etc. Het is persoonlijk, ik zat hier al tien jaar op te wachten dus kon het niet laten liggen, maar als je meer een paard voor ''erbij'' hebt, is het niet een pack dat je echt zult missen nee.

Enorm grote dumper hier ook ja qua genetica, maak tot nu toe mijn eigen veulens anders... Beetje zonde. Krijgen indd zelfde als vader\moeder.

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 21:37

Azmay schreef:
Kunnen de veulens echt vachtkleur mixen krijgen? Ik zie op youtube nu iemand die echt alleen de vader of de moeder vacht krijgt. Zou ik erg jammer vinden dat is juist een van de dingen die ik echt leuk vond, kijken wat de genetica deed...

Wat ik nu hoor, zie en lees is dat alle veulens exact de kopie worden van vaders.
Zelf heb ik mijn veulen aangepast anders is het niet leuk :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vader is een zwart roan
Moeder is valk tobiano
veulen is geboren als zwart roan en ook de witte voetjes, bles etc alles het zelfde als de vader maar heb er zelf tobiano opgemaakt :P

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 21:59

Dat is wel jammer.. kwa genetica.. Sims 3 zag je echt de mixen in beide ouders…

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 22:01

Ikzelf had er überhaupt nooit €40 voor betaald maar m’n man had het als verrassing gekocht. (Wel van ons geld :+ )
Maar nu ik het heb ben ik wel al 2 dagen non-stop aan het spelen :=
Heb sinds vandaag het begin van m’n paddock paradise gemaakt nu ik eindelijk geld heb en ben ik begonnen met wedstrijden.

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 22:22

Kan dit ook op Macbook?

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 22:26

plutolover schreef:

Ja is met honden en katten ook zo dat het exacte kopieën worden. Had dus niet anders verwacht in dit geval. Dus inderdaad dan zelf maar iets verzinnen.

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 22:38

Nyaleti schreef:
Wat is eigenlijk het verschil met CC of een mod? En hoe weet ik wat wat is?

Is een mod alles wat je zo in het spel kan intypen zoals bv Motherlode? En CC wat je online moet downloaden / kopen?

friezenfan2 schreef:
Een mod is een stukje software waardoor je extra opties hebt in je game.
cc is custom content die je kan downloaden. Daar kan je soms voor betalen maar het meeste is gewoon gratis.

Wanneer het op De Sims aankomt, idd wat friezenfan zegt. Of ook wel, CC is extra kleding, haarstijl, bb objecten. Alles wat een "simpel" aestetic object is van verder al bestaande dingen. Zit er scripts of speciale gameplay bij die niet al direct uit het spel zelf komt is het een mod.

Maar ik snap de vraag wel om eerlijk te zijn. Ik doe al mee en mod sinds De Sims (1), en maak zelf mods sinds De Sims 2. Maar ik maak ook mods voor andere spellen en werk zelf in de IT. Normaal gesproken zijn mods (modifications) alle user-made aanpassingen (mod=modifications) aan het spel, of dit nou een simpel nieuw item is of een complexe geprogrameerd iets. In die logica zijn de zogenaamde CC's ook gewoon mods. CC staat dan weer voor Custom Content, maar in een zin is bijna alles custom content, gezien het een custom item of script betreft :+ .

Ik heb echt geen idee waarom de Sims community dit ooit uit elkaar getrokken heeft, maar ik vermoed omdat de zogenaamde CC zelden kapot gaan met updates en de rest dat nog wel net regelmaat doet. Maar dat was iig niet altijd zo (geen idee wanneer dit echt de norm werd, maar is inmiddels al wel erg lang zo) en is in technisch oogpunt niet logisch. Dus hoe obvious en veel gevraagd het lijkt, voor iedereen niet into-Sims modding (zelfs al zijn ze al wel into modsing van andere games) is het niet echt duidelijk.

Voor mij blijft het om eerlijk te zijn allemaal mods. Maar ik ben inmiddels vrijwel retired uit het modden en gebruik ze ook nouwlijks nog, dus normaal heeft niemand last van mijn vasthouden aan ouderwetse gebruiken.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 22:39

Jorex schreef:
plutolover schreef:

Ja is met honden en katten ook zo dat het exacte kopieën worden. Had dus niet anders verwacht in dit geval. Dus inderdaad dan zelf maar iets verzinnen.

Dikke domper -O-

Maar zal vast een MODder iets op verzinnen :+

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 22:42

Barbabientje schreef:
Iemand enig idee of die cheats alleen werken bij Windows of ook bij OS? :+

Zo ja is er dan iemand die mij via pb/whatsapp even door al die stappen wil helpen? _O-

Celine_Famke schreef:
Kan dit ook op Macbook?

De Sims, mods en cheats kunnen ook op MacBooks. Google ff voor hoe precies, zijn veel guides voor en mogelijk dat de shortcut voor het cheatscherm en locatie waar mods neergezet moeten worden verschilt van Windows en Linux.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 22:54

JesdaJinn schreef:
Azmay schreef:

Wat ik nu hoor, zie en lees is dat alle veulens exact de kopie worden van vaders.

[ [url=m/LSRbkt.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/7zO2IR.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/vfTyPI.png]Afbeelding[/url] ]

Vader is een zwart roan
Moeder is valk tobiano
veulen is geboren als zwart roan en ook de witte voetjes, bles etc alles het zelfde als de vader maar heb er zelf tobiano opgemaakt :P

Hoe heb je dat gedaan dan?

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 23:28

plutolover schreef:
Hoe heb je dat gedaan dan?

Veulen aanpassen?

Via de cheat cas.fulleditmode.
Om bovenstaand tw kunnen gebruiken moet je eerst testingcheats true aanzetten.

Dan klik je shift + rechtermuis knop en staat er CES en daar kan je bewerken

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 01:14

Ik moet zeggen ik vind tot nu toe alles van Sims 4 tegenvallen. Ik vind de gameplay/aansturing met bouwen ed bij de voorgaande Sims veel logischer allemaal. Daar had je nog mooie uitebereidingspakketten en die dingen zijn nu heel erg gekaderd. Sims 3 had je bijvoorbeeld bovennatuurlijk, was heksen, vampiers, weerwolven ed in 1 pack. Nu heb je of weerwolven of vampiers. Dus kiezen of veel meer kopen. Ik moet zeggen ik speel de Sims 3 eigenlijk liever dan 4. Heb wel wat uitbereidingen maar tot nu toe valt eigenlijk alles nog tegen. Honden en katten zijn npc, de koeien en kippen ect van de boerderij kosten dusdanig veel tijd dat het een dagtaak is enz.. ik gaf mijn leeftijd de schuld maar voor mij is de magie van de Sims eraf. Soms in de vakantie speel ik nog de Sims 3 en dat vind ik dan nog wel weer lekker. Dan is een dag zo voorbij.

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 02:07

pluisje88 schreef:
Ik moet zeggen ik vind tot nu toe alles van Sims 4 tegenvallen. Ik vind de gameplay/aansturing met bouwen ed bij de voorgaande Sims veel logischer allemaal. Daar had je nog mooie uitebereidingspakketten en die dingen zijn nu heel erg gekaderd. Sims 3 had je bijvoorbeeld bovennatuurlijk, was heksen, vampiers, weerwolven ed in 1 pack. Nu heb je of weerwolven of vampiers. Dus kiezen of veel meer kopen. Ik moet zeggen ik speel de Sims 3 eigenlijk liever dan 4. Heb wel wat uitbereidingen maar tot nu toe valt eigenlijk alles nog tegen. Honden en katten zijn npc, de koeien en kippen ect van de boerderij kosten dusdanig veel tijd dat het een dagtaak is enz.. ik gaf mijn leeftijd de schuld maar voor mij is de magie van de Sims eraf. Soms in de vakantie speel ik nog de Sims 3 en dat vind ik dan nog wel weer lekker. Dan is een dag zo voorbij.

Ik heb juist het tegenovergestelde := . Vond de Sims 3 echt niks. De engine had al echt serieuze problemen waardoor alle packs tegelijk gebruiken zelfs door EA afgeraden moest worden. Open world gaf performance problemen met AI die continue overal moet draaien op iedereen tegelijk. Was ambiteus en cool in theorie, maar gewoon echt geen goed idee op hardware van die tijd en zelfs nu nog niet. Er is een reden dat menig ander openworld games werkt op grid-loading en scripts. De CAS had soms echt al 10 min laadschermen tussen categorieen, wat niet in RAM bleef dus als je terug wou moest je weer laden. De low-end realistische graphics waren meh, dan heb ik veel liever goed cartoony van TS4. De colourwheel/create a style zorgde dat texturen met dusdanige overlays werkte dat ze detail verloren en vaak nogal plastic-y leken. Speelbare dieren maakte ze nogal saai, wat is het punt van trainen als je gewoon ze kan aanklikken en dingen kan perfect laten doen. En de uitbreidibgen hadden meer, maar alles was veel minder uitgewerkt. Dan liever kleinere maar diepgaandere packs van TS4. Enkel de kits vind ik echt een rot toevoeging. Maarja, TS3 has in-game microtransacties via de store in die plek dus die was niet echt beter.

TS4 is voor mij echt de beste release sinds TS2, welke ik echt heb doodgespeeld na TS1. Zo blij dat er een nieuwe engine is gebruikt nu. TS3 vaak genoeg opgestart, maar vaak de CAS nog niet door gekomen en als ik tot spelen kwam viel het vaak tegen en ging ik terug naar TS2 :') .

Nu dat die kleuter weg is, red ik het ook prima met 2 volwassenen waarvan 1 met voltijd baan en beide hobbies naast de klusjes, een koe, 2 paarden en een veulen, en 7 kippen. En dat is nog zonder ranchhand. De geiten/schapen moeten nog komen. Vind TS2 juist de makkelijkste zo ver, maar wellicht is dat ook wel gewoon omdat ik ouder ben geworden 8)7 .

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 07:21

JesdaJinn schreef:
Azmay schreef:

[ [url=m/LSRbkt.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/7zO2IR.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/vfTyPI.png]Afbeelding[/url] ]

Vader is een zwart roan
Moeder is valk tobiano

Ik had een veulen die een kopie van de moeder was :)
Je kan je veulen zonder cheats aanpassen dat heb ik gedaan.

Coco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 09:29

Ik had een veulen van mn eigen paard, en die Flapjack }:) Hij heet Mayo Neighs. Ik hoopte dat die meer stats zou krijgen. Ik heb hem een kopie van de vader gemaakt omdat ik de moeder niet zo mooi vond. Volgens mij als je op een spiegel drukt en op Sim aanpassen klikt kan je de paarden ook gwn veranderen. Ik ben nu bezig met twee paarden: Neighdy en Bluegrass. Ik rij elke dag twee wedstrijden. Huis heb ik overigens niet zelf gebouwd, mr ja.

Coco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 09:33

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding