Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anjali schreef:Misschien hebben de gedupeerden een rechtsbijstandverzekering,of anders naar het juridisch loket gaan. Dit is zo'n duidelijk geval van oplichting. Ik zou echt mijn geld terugwillen, of nog beter het gekochte/betaalde paard geleverd krijgen.
Mars schreef:Cayenne schreef:Het hele bedrag was toch ook niet betaald?
Wel door die vrouw uit Noorwegen
DuoPenotti schreef:Maar ik kan me voorstellen dat je het hele bedrag zou moeten betalen.
Stel ik verkoop een paard naar Amerika, dan lijkt mij toch ok gangbaar dat het hele bedrag betaald word?
Of werkt dat zo niet?
Anders staat je paard op transport en zie je de rest van het bedrag nooit meer.
Kinke schreef:lijkt me wel tricky om haar te zijn, ze is goed te vinden blijkbaar en het duurt vast niet lang voor ze mensen op 'visite' krijgt die verhaal komen halen
Alja schreef:Cayenne schreef:Serieus? Dat paard zou ik echt niet meer willen.
Ze heeft al over zoveel gelogen. Wie zegt dat het paard dan wel precies is zoals ze heeft verkondigd?
Nou dat
En voor mij zou het paard ook “ besmet” zijn
anjali schreef:Kinke schreef:lijkt me wel tricky om haar te zijn, ze is goed te vinden blijkbaar en het duurt vast niet lang voor ze mensen op 'visite' krijgt die verhaal komen halen
Ze schijnt mensen heel goed te bespelen. Zeeman wist ook niet door te pakken, dat verbaasde me aangezien het zo'n duidelijk geval is van een bedriegster.