Waarom zo rond rijden? Open het frame van je paard!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 10:04

Elisa2 schreef:
Haha, beide had gekund...vlekjes op de grond waren inderdaad wel altijd spannend. Maar nee, deze meneer ging weleens vol in de ankers als hij het even te moeilijk vond. Niet zo'n gunstige bouw (aardig overbouwd) in combinatie met een delicaat karaktertje zorgde dan voor wat kortsluiting. Rustig er uit rijden en opnieuw vragen of een stapje terug doen was dan de oplossing. Maar dan krijg je dus zulke foto's haha.

Hij is in ieder geval "terug" en vouwt zich zo lekker aan elkaar :D :D

Elisa2

Re: Waarom zo rond rijden? Open het frame van je paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 10:15

Haha ja, "terug" was net het probleem in deze situaties..maar goed, ieder paard heeft zijn/ haar eigen copingsmechanismes als ze iets moeilijk vinden is mijn ervaring. Ik denk dat dat ook wel goed is om te benoemen. Trainen gaat niet altijd vlekkeloos en het is een kunst om op een goede manier met deze moeilijkheden om te gaan denk ik.

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 10:34

Elisa2 schreef:
Haha, beide had gekund...vlekjes op de grond waren inderdaad wel altijd spannend. Maar nee, deze meneer ging weleens vol in de ankers als hij het even te moeilijk vond. Niet zo'n gunstige bouw (aardig overbouwd) in combinatie met een delicaat karaktertje zorgde dan voor wat kortsluiting. Rustig er uit rijden en opnieuw vragen of een stapje terug doen was dan de oplossing. Maar dan krijg je dus zulke foto's haha.

Gewoon een leuke momentopname van een ondeugend moment, uit het leven gegrepen. Overkomt ons allemaal weleens toch :)