Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Dat is zo, maar wat er achter gesloten deuren gebeurt weet je bij niemand niet.
Niet bij een stelletje, niet bij kinderen, niet bij huisdieren..ook niet bij paarden.
Spenk schreef:DuoPenotti schreef:Dat is zo, maar wat er achter gesloten deuren gebeurt weet je bij niemand niet.
Niet bij een stelletje, niet bij kinderen, niet bij huisdieren..ook niet bij paarden.
KLopt
https://www.horses.nl/overig-nieuws/opm ... jikw1W8qnY
Maar reacties als dit is exact waar het om draait. Dit is natuurlijk voer voor activisten he! Facebook zie ik zelfs al heel veel reacties onder dit artikel van paardenmensen met de strekking van als ze dit goedkeurd wil ik niet weten wat er bij haar achter de gesloten deuren gebeurd.
Spenk schreef:En zolang topruiters dit zeggen.. Maar ook zwijgen. Want je hoort verder ook niemand zeggen van dit kan echt niet...
Dan blijven activisten ook aanwezig.
Want ik heb ook geen enkele grote naam op zien staan en zeggen wat Ludger doet dat kan écht niet door de beugel.
Earth schreef:https://www.youtube.com/watch?v=40mmUOVNsLY
Ik kom dit filmpje tegen op youtube, als dit nog geaccepteerd wordt op de Olympische spelen door een Russische amazone die in Nederland woont, werkt en traint, dan zijn we nog heel ver weg van het ideale beeld.
Avalanche schreef:Earth schreef:https://www.youtube.com/watch?v=40mmUOVNsLY
Ik kom dit filmpje tegen op youtube, als dit nog geaccepteerd wordt op de Olympische spelen door een Russische amazone die in Nederland woont, werkt en traint, dan zijn we nog heel ver weg van het ideale beeld.
Dan heb ik toch wat meer context nodig. Wie was het, waar is dit gereden, waarom is dit filmpje zo kort en wat was de score?
Avalanche schreef:Ik ook. En ik stel die vragen niet omdat ik het niet slecht vind, maar omdat ik me afvraag of dit geaccepteerd wordt, nadat ik Edward Gal heb horen schelden dat hij slechte scores reed. Blijkbaar zijn de juries ook anders gaan kijken en scoren.
Earth schreef:https://www.youtube.com/watch?v=40mmUOVNsLY
Elisa2 schreef:Ik kijk wel, heb een heleboel mooie dressuur gezien vorig jaar op de OS. Deze was niet om aan te zien en had er idd uitgestuurd mogen worden van mij. Maar wat mij toch altijd weer verbaasd is dat dit soort filmpjes viral gaan en degene waar ik van genoten heb (oa met een mooie lusitano) zijn nergens terug te vinden.
Ik ben het met je eens DP, Edward bracht de voorbeenzwaai trend op gang..op een gegeven moment liepen ook alle ggk hengsten onder hem hetzelfde. Ik hoop echt dat de kentering door zet naar weer dressuur rijden zoals het hoort te zijn.
Avalanche schreef:Elisa2 schreef:Ik kijk wel, heb een heleboel mooie dressuur gezien vorig jaar op de OS. Deze was niet om aan te zien en had er idd uitgestuurd mogen worden van mij. Maar wat mij toch altijd weer verbaasd is dat dit soort filmpjes viral gaan en degene waar ik van genoten heb (oa met een mooie lusitano) zijn nergens terug te vinden.
Ik ben het met je eens DP, Edward bracht de voorbeenzwaai trend op gang..op een gegeven moment liepen ook alle ggk hengsten onder hem hetzelfde. Ik hoop echt dat de kentering door zet naar weer dressuur rijden zoals het hoort te zijn.
Ik geniet enorm, en ik zie het ook elk jaar weer verbeteren. Er is heel veel moois te zien idd, maar de rotte dingen worden eruitgevist en gebruikt om een hele mooie sport zwart te maken. Dat valt wettelijk gezien gewoon onder laster.
Avalanche schreef:Elisa2 schreef:Ik kijk wel, heb een heleboel mooie dressuur gezien vorig jaar op de OS. Deze was niet om aan te zien en had er idd uitgestuurd mogen worden van mij. Maar wat mij toch altijd weer verbaasd is dat dit soort filmpjes viral gaan en degene waar ik van genoten heb (oa met een mooie lusitano) zijn nergens terug te vinden.
Ik geniet enorm, en ik zie het ook elk jaar weer verbeteren. Er is heel veel moois te zien idd, maar de rotte dingen worden eruitgevist en gebruikt om een hele mooie sport zwart te maken. Dat valt wettelijk gezien gewoon onder laster.
Elisa2 schreef:Ik kijk wel, heb een heleboel mooie dressuur gezien vorig jaar op de OS. Deze was niet om aan te zien en had er idd uitgestuurd mogen worden van mij. Maar wat mij toch altijd weer verbaasd is dat dit soort filmpjes viral gaan en degene waar ik van genoten heb (oa met een mooie lusitano) zijn nergens terug te vinden.