fransje23 schreef:
De controle op juistheid van de gegevens ligt toch ook bij de eigenaar?
Bij de paarden in gezamenlijk eigendom is de GER terecht. Je moet dus duidelijk aangeven en controleren dat het hier niet het geval is.
Het staat ook al 3 jaar foutief in het fysieke paspoort.
De knhs die het heeft afgestempeld heeft er ook niet over nagedacht.
Maar hij is nooit in gezamenlijk eigendom met Duitsers geweest toch, dus hoezo is die GER dan terecht? Of mis ik wat?
Ik vind het maar makkelijk van zo'n groot orgaan, zou wat zijn als ik op mijn werk onderaan elke mail zet dat ik niet verantwoordelijk ben voor wat ik doe
Die paspoorten zijn behoorlijk duur, dan mag je toch eigenlijk wel verwachten dat ze goed afgeleverd worden, moest dit nu een gevalletje louche fiscale ontduiking zijn met postbusvennootschappen etc, ja, maar dat is het hier niet.
En ja je mag zelf ook controleren etc., maar als ik de gemeente veel geld betaal voor een internationaal paspoort ga ik ook niet controleren, dan verwacht ik dat dat paspoort juist is en dat ik ermee kan reizen. Zeker als je niet anders doet dan internationale wedstrijden doen. Zijn wel heel veel mensen die het hadden kunnen zien maar die het niet gezien hebben, want hij is de laatste maanden ook in Duitsland gestart dus dan is het blijkbaar niet zo'n bekende grote regel dat daar echt niemand eens zegt "he Dinja, let je wel op, want hier ga je niet mee in Tokyo raken". Moet dat echt de week ervoor pas aan het licht komen? Zeer onprofessioneel, maar ook echt van àlle kanten, en dan zijn de spelen op zich eigenlijk bestemd voor "amateurs" en is "meedoen belangrijker dan winnen" dus gaat het hier wel grondig mis vind ik.