Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gini schreef:Eigenlijk ben ik nu wel benieuwd naar een weerwoord, omdat die er in vorige topics wel nog was. En dan niet zozeer om een rel te creëren of om met zijn allen over dat weerwoord te vallen, maar wel om te zien of dit nu toch inderdaad unaniem als 'niet goed' beschouwd wordt?
carika schreef:Nu ga ik misschien wel off-topic maar vind Glock sowieso wel een bijzondere sponsor. Een bedrijf dat geld verdient met wapens... en die paarden gaan dan vervolgens voor NL starten.
Misschien is het overdreven maar ik vind het wel raar.
Anna79 schreef:Ik vind dit wel een goed idee. Wel in algemene termen opstellen, dus niet specifiek tegen Gal gericht (al mag best tussen de regels door duidelijk zijn dat hij met name wordt bedoeld).Wie zou iets voelen voor een petitie en die aanbieden bij de KNHS aangezien zij zich voor de happy atlete willen inzetten?
Gini schreef:Eigenlijk ben ik nu wel benieuwd naar een weerwoord, omdat die er in vorige topics wel nog was. En dan niet zozeer om een rel te creëren of om met zijn allen over dat weerwoord te vallen, maar wel om te zien of dit nu toch inderdaad unaniem als 'niet goed' beschouwd wordt?
bigone schreef:carika schreef:Nu ga ik misschien wel off-topic maar vind Glock sowieso wel een bijzondere sponsor. Een bedrijf dat geld verdient met wapens... en die paarden gaan dan vervolgens voor NL starten.
Misschien is het overdreven maar ik vind het wel raar.
Ik de k dat dit een manier van Glock is om topruiters aan hun te binden. Zet een grote super trainings en fok faciliteit neer, budget voor paarden geen probleem en huur de op dat moment ruiters in die wat gebracht hebben de jaren er voor. En dat in het land waar veel gefokt word en alle lijnen kort zijn. Met geld is alles te koop, het complex bij Glock thuis is helemaal om te watertanden. Wat betreft petitie, haalt niets uit. Pas een flinke afgang op de OS kan wat veranderen.
Danique_G schreef:Welke elementen vond jij goed Suzanne? Enkel uit nieuwsgierigheid
Suzanne F. schreef:Danique_G schreef:Welke elementen vond jij goed Suzanne? Enkel uit nieuwsgierigheid
Pirouetten waren op een dubbeltje, piaffe op de plaats met correct aantal passen, wissels zonder fouten en mooi doorgesprongen, passage met veel afdruk, mooie lengtebuiging in de appuyementen en heel mooi geschaard met veel expressie.
Maar ik kan ook dingen opnoemen die niet correct waren, dat heb ik eerder al gezegd. Maar compleet alles afzeiken doe ik niet aan mee, dat is niet eerlijk.
Anna79 schreef:Wie zou iets voelen voor een petitie en die aanbieden bij de KNHS aangezien zij zich voor de happy atlete willen inzetten?
Suzanne F. schreef:Ik vind ‘niet goed’ geen goede benaming eigenlijk. Want Total laat ook echt goede dingen zien. Ik vind het niet oké dat de combinatie en Edward totaal hier afgezeken wordt. Nogmaals, mega talentvol paard en respect voor Edward. De jurering maakt mij alleen door de war. Maar dat heb ik ergens hierboven al benoemd en uitgelegd. Maar ik doe niet mee aan een Edward, Total, Glock afzeikfeestje.
Suzanne F. schreef:Ik vind ‘niet goed’ geen goede benaming eigenlijk. Want Total laat ook echt goede dingen zien. Ik vind het niet oké dat de combinatie en Edward totaal hier afgezeken wordt. Nogmaals, mega talentvol paard en respect voor Edward. De jurering maakt mij alleen door de war. Maar dat heb ik ergens hierboven al benoemd en uitgelegd. Maar ik doe niet mee aan een Edward, Total, Glock afzeikfeestje.
Suzanne F. schreef:Hypermobiel weet ik niet. Maar het is een heel lenig paard. En dat maakt het ook echt niet makkelijker. Want die ‘wiebelen’ veel sneller dan een stijve bok. Ik heb ook ooit zo’n lenige gehad. Viel echt niet mee, dan weer wiebeltje hier, dan weer wiebeltje daar, dan zwaaide ze weer uit etc.
DuoPenotti schreef:Maar natuurlijk zitten er goede punten in. Het is geen B ruiter meer.
Maar voor zulke hoge punten, dat niveau Zou je niet meer zo'n basis fouten als achter de LL, grote taktfouten zo duidelijk mogen zien.
En dan maar te zwijgen over de grote druk.