Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
soesita schreef:Fitzroy schreef:Ik niet. Filmpjes tonen altijd het halve verhaal. Net wat de korpschef zegt.
Maar wanner gaat de politie dan eens starten met zelf filmpjes te maken? Van het hele gebeuren?
purny schreef:Omdat je in NL nog altijd een privacywet hebt? En volgens mij mag je niet zomaar iemand op internet zetten
Brainless schreef:purny schreef:Omdat je in NL nog altijd een privacywet hebt? En volgens mij mag je niet zomaar iemand op internet zetten
Filmen in het openbaar is gewoon toegestaan, mits je een breedbeeld hebt en niet op 1 persoon (zonder toestemming) gefocust bent.
Er zijn diverse openbare cams die live streamen op het internet.
Rangeela schreef:Politiestaat. Dag Vrije Nederlanders. Luisteren zullen jullie! Dit doet me denken aan een nummer “Killing in the name of” Rage Against the machine”.
Relaxed schreef:Ik vind het prima dat de politie eens ingrijpt, ze mochten daar niet met zoveel zijn, ze luisterden niet toen ze weg moesten dan is dit de consequentie.. Is al weken aan de gang dit, die mensen zijn genoeg gewaarschuwd, dus niet janken als je een paard in je nek krijgt
Rytir schreef:Ik denk altijd waar 2 kijven hebben 2 schuld. Ik denk dat zoiets hier ook aan de hand geweest is voor zover ik heb kunnen zien. De demonstranten door met te veel aanwezig te zijn en soms zelfs over de lijn te provoceren. De Me heeft mogelijk te hard of te snel gehandeld.
Dat gezegd hebbende, ik heb weinig symphatie voor de berichten van demonstranten die ik op sm tegen kom. Puur vanwege de overdrijvende toon. Een had mogelijk zwaar hersenletsel (maar kan een prima en helder epistel schrijven) met knieën waar het bloed uitgutste, manmanman wat een bloedbad alles zat onder. Uiteindelijk naar het ziekenhuis maar de hechtingen waren er bijna meteen weer uitgesprongen. Weer liters bloed blijkbaar...Sorry, niet geloofwaardig meer. Of dat ze compleet in elkaar zijn geknuppeld want kijk deze foto maar overal tonen ze dezelfde foto. Super rot voor die persoon die echt een paar tikken krijgt trouwens, wordt nog even misbruik door anderen van gemaakt terwijl hij de klappen krijgt, heel raar...
loriene schreef:chanicha schreef:Als de politie zegt dat ze weg moeten gaan en ze blijven toch staan wat denken ze dan? Dat de politie wel weggaat ofzo?
Ze hadden gewoon weg kunnen gaan, was er niks aan de hand geweest maar hier wordt geprobeerd krom recht te praten.
Dan heb jij echt oogkleppen op zeg!!
Askja schreef:Zonder er veel woorden aan vuil te willen maken want dat is het niet waard, er komt een club mensen naar het Malieveld met slechts 1 doel: de politie provoceren. Die vervolgens gaan piepen als dat provocatieve gedrag inderdaad wordt aangepakt -want ze kwamen alleen maar vreedzaam demonstreren tegen de maatregelen, toch? Ze deden toch niks?
Fout, ze kwamen om de boel te provoceren zodat ze vervolgens heel hard konden roepen dat Nederland een politiestaat aan het worden is, dat ze niet vrij meer zijn, dat ze hun mening niet mogen verkondigen etc.
Kansloos, als je zo je punt wilt maken.
loriene schreef:chanicha schreef:Als de politie zegt dat ze weg moeten gaan en ze blijven toch staan wat denken ze dan? Dat de politie wel weggaat ofzo?
Ze hadden gewoon weg kunnen gaan, was er niks aan de hand geweest maar hier wordt geprobeerd krom recht te praten.
Dan heb jij echt oogkleppen op zeg!!
NikkiDeKerf schreef:Billy schreef:Als ze mijn hond mishandelen ga ik ook door het lint hoor, dan zeg ik ook niet, oh je schopt m'n hond niet meer, loop dan maar weg... Dan schop ik 'm ook z'n knieschijven aan hort als ik maar even kan.
En dat is waarom er hopelijk voor jou geen plek is bij politie of ME. Ik sluit me aan bij Jorex overigens in veel opzichten, ook erover dat het oren vastpakken een soort snel verdedigingsmechanisme kan zijn als je op de grond ligt en wordt aangevallen door een hond.
Ondanks dat ik me niet echt achter deze demonstranten schaar en de inzet van ME en politie begrijp- en ook snap dat je gewoon moet opdonderen als de opdracht is om het veld te verlaten... Vind ik die video wel echt buitensporig geweld. Volgens mij hoort politie of ME toch niet te meppen gewoon om frustratie te uiten of af te straffen. Zodra die man daar op de grond ligt met zijn handen van de hond af maar over zijn hoofd, vind ik het onacceptabel dat hij volledig in elkaar gerost wordt. En ik snap echt niet dat mensen dit goedpraten om eerlijk te zijn.
hahahatsjoe schreef:Shae schreef:Dit is zo'n grote middelvinger naar alle zorgmedewerkers die nu met pijn in hun hart uit de zorg willen stappen omdat het teveel is.
En wie heeft ervoor gezorgd dat het teveel is ? 10 jaar Rutte die de zorg kapot bezuinigd heeft.