Nikass schreef:Het is zeker een interessant vraagstuk om te bekijken of er effectieve alternatieven zijn (maar onderschat niet hoe functioneel de inzet van paarden en honden kan zijn)
Maar om nou de politie te beschuldigen van een gebrek aan inzicht, terwijl zij hier hun leven wagen tegen dat tuig, daar word ik echt op zijn zachtst gezegd onpasselijk van.
Kijk even naar hoe heel veel "dierenliefhebbers" met hun paard of hond omgaan... Maar oh wat makkelijk om een grote bek te hebben. Was jij ook niet zo tegen de OVP Jenny, met een hamburger in je hand?
Een ander veroordelen & tegelijkertijd geen haar beter zijn is altijd heel makkelijk.
Zo zat er al even op te wachten. Gezien jij nog al zwart wit met de regeltjes bent wil ik je er toch even op wijzen dat het niet toegestaan is om op de man te spelen. Zeker niet wanneer je er ook nog onwaarheden bij haalt. Ik zal als vegetariër dus nooit met een hamburger staan. Overigens begrijp ik ook niet zo goed wat de Oostvaardersplassen met deze discussie van doen hebben. Maar goed dat kennen we inmiddels van je.