Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
sandorra schreef:Danseresje schreef:[quote="Mandyy"
Ik heb er echt slecht van geslapen, was er in mn hoofd nog zo mee bezig.![]()
Nu wel de oplossing.
[/quote
Ik had precies hetzelfde.
Net op de laptop nog een keer gepuzzeld en de uitkomst ingestuurd. Maar ben benieuwd naar sommige oplossingen
Ik wil best mijn antwoorden toesturen kun je vergelijken....
Paint_Lover schreef:Hier mis ik ook nog het eea dus morgen nog even speuren maar wat is dit leuk zeg!!!
Dispar_Vulgo schreef:Bleh ik dacht dat ik er was... Kwam ik er achter dat ik alleen de moderators had gedaan, maar niet de nieuwsredactie, wiki beheerders etc.![]()
Ik vond al dat ik zo veel letters miste hahah
Ymor schreef:MoonWencke schreef:Ik zou er nog meer van genieten als ik ook jouw tweede raadsel weet te ontcijferen, Romy
Haha en die is eigenlijk zo makkelijk. Je moet gewoon de twee gegevens aan elkaar koppelen en je hebt je antwoord.
fenja schreef:Independence schreef:Ik heb nog 16 lege plekken, maar wel het antwoord kunnen uitvogelen. Iemand die nog wil vergelijken/ mij wil helpen met de lege plekken?
er zijn niet alleen mods bij wie je moet kijken. bij iedereen met een kleurtje staan er twee. goed zoeken haha
Independence schreef:fenja schreef:[…]
er zijn niet alleen mods bij wie je moet kijken. bij iedereen met een kleurtje staan er twee. goed zoeken haha
Ja, ik heb iedereen wel gehad, maar Bart bijvoorbeeld dacht ik iets te hebben, maar dat was het toch niet. En bij sommige heb ik wel het cijfer óf de letter, maar niet de combi