[BLOG] Alleen goed voor de slacht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 20:52

Oh dat is wel zonde.. Ik heb contact gezocht met de franse fokker, die schijnt echt helemaal waus te zijn geweest van Mel maar net een jaar eerder overleden. En ook gemaild met degene die haar als fokmerrie heeft gehad in de uk, die had dr direct overgekocht van de baan af. Zij zei dat het wel een dame met karakter was, niet altijd de makkelijkste voor de fokkerij:+ niet makkelijk drachtig en fel op de behandelingen, wat ook de reden is dat ze er na met moeite 2 veulens uit te krijgen dat hebben opgegeven..

Maar het is wel leuk om te weten wat ze al heeft meegemaakt.

Blaze1994

Re: [BLOG] Alleen goed voor de slacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 23:16

Wat een leerzaam topic!
Las het toevallig een paar dagen terug door en nu kwam ik net toevallig een volbloed hengst van 3 tegen op sporthorses. Mag ik een linkje plaatsen hier voor jullie mening? ik ben namelijk nog helemaal groen. Ben opzoek naar iets voor eventing maar zit niet in de volbloeden. Toevallig heet mijn 26 jarige merrie die met pensioen is ook Blaze en deze ook :=

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-20 00:40

Blaze1994 schreef:
Wat een leerzaam topic!
Las het toevallig een paar dagen terug door en nu kwam ik net toevallig een volbloed hengst van 3 tegen op sporthorses. Mag ik een linkje plaatsen hier voor jullie mening? ik ben namelijk nog helemaal groen. Ben opzoek naar iets voor eventing maar zit niet in de volbloeden. Toevallig heet mijn 26 jarige merrie die met pensioen is ook Blaze en deze ook :=

Je mag de link altijd plaatsen hoor, dan kan ik ook altijd kijken wat ik er eventueel van kan vinden.

Ik heb op het moment 2 hele gave E maat merries te koop. En een 5 jarige ruin van 1.63. De grote ruinen zijn momenteel allemaal al verkocht.

ponyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 22:03

Wat een leuk topic!

Vroeger altijd al helemaal weg van de volbloed door de boekenserie volbloed <3

Later de mogelijkheid gehad een keer naar een renbaan te gaan in Duitsland, wat zien die paarden er toch machtig mooi uit.

Wat ik me af vraag, hoe komen jullie bij goede adressen terecht waar je volbloeds kunt kopen in Europa. Verder ben ik ook wel benieuwd hoe een omscholingstraject van een volbloed eruit ziet.

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-21 14:22

Omdat ik regelmatig de vraag krijg om wat voor transportjes/ adverteerders dit dus gaat.
Zie er nu weer zeker 30 te koop zonder ras er bij vermeld. En aangezien ik hier geen volledige namen neer kan pennen.. doe er je voordeel mee.
Oa: S.tal P....veld
F..rry H...tra
St.. Af..den

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 14:26

Bij die bovenste zie ik wekelijks echt een enorm aantal nieuwe paarden aangeboden worden.

Misschien onterecht, maar ik zet dan al mn vraagtekens erbij :=

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-21 14:34

Dilan93 schreef:
Bij die bovenste zie ik wekelijks echt een enorm aantal nieuwe paarden aangeboden worden.

Klopt, maar velen doen helaas niet genoeg zelf research.
Ze hebben nu zelfs 25% korting :(

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 14:48

kyrkelover schreef:
Dilan93 schreef:

Klopt, maar velen doen helaas niet genoeg zelf research.
Ze hebben nu zelfs 25% korting :(

Wauw, lijkt de autodealer wel :x

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 19:23

W uit Rotterdam ook is familie van a.ff.den