itvc schreef:Goudhaan1 schreef:Every no is closer to een verschrikkelijk ongeluk omdat paardlief hem er wél een keer keihard afgooit, als 'ie het zat is. En every no van dat paard is closer to een enorme valpartij omdat paardlief van vermoeidheid niet eens meer op z'n benen kan blijven staan.
Ook dat Goudhaan1, maar ik doelde op: 'You will probably go further than you thought you would'. Waar is de FEI nu? Waar is de levenslange schorsing? Hoezo 'verdacht van' de foto's van de electrische sporen/ electra draad & zender liegen er niet om toch
Ja. ik vind het ook echt absurd!
. Ik heb zelf een paard gehad, heel braaf en ging voor me door het vuur. Het enige nadeel op buitenrit was dat hij wel eens helemaal ergens op gefocust raakte en ik niet meer tot hem kon doordringen. Niet op een lieve manier en niet op een onvriendelijke manier. Het vervelende was dat hij zich vaak ergens te pleuris van schrok als hij er uit kwam. Zo is hij dus al eens op een haar na bovenop een fietser gesprongen. Op een gegeven moment ben ik met een pelham bit met 2 teugels gaan rijden. Het rijden zelf deed ik met een ontspannen contact op de trensteugel. Zodra hij in een focus raakte hoefde ik de schaar maar iets te laten bewegen en hij was weer terug op de wereld zonder schrikken. Maar dat zal ik, net als bij die hond, die door meerdere hondentrainers als een beetje apart werd bestempeld, wel gedroomd hebben denk ik