Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miefje schreef:Ik woon in Venlo, dus redelijk dicht bij Toverland. Er is een militair vliegtuig ingezet dat heel laag vliegt, om zo opkomende kleine brandjes makkelijk te kunnen spotten en om alles van boven in de gaten te houden. Is hier vandaag 3 keer overheen gevlogen en maakt flink wat geluid. De wind staat voor ons dan net goed, wij hebben hier nog helemaal niks geroken.
Cayenne schreef:jesito schreef:Wat een ellende allemaal met die brand overal.
Ga toch echt een regendans doen....
Voor mijn gevoel hadden we toch echt veel regen gehad afgelopen winter, maar blijkbaar is het nog steeds overal erg droog![]()
Nooit geweten dat het nog zo lang invloed kan hebben.
Mizora schreef:Een vonk door over een stukje metaal te rijden kan al genoeg zijn, het bos ligt nu echt vol met tondel.
Cayenne schreef:jesito schreef:Wat een ellende allemaal met die brand overal.
Ga toch echt een regendans doen....
Voor mijn gevoel hadden we toch echt veel regen gehad afgelopen winter, maar blijkbaar is het nog steeds overal erg droog![]()
Nooit geweten dat het nog zo lang invloed kan hebben.
jesito schreef:[ [url=m/lCVCQI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dansen maar, hier gaan we voor.
Scum schreef:Wat een nacht.... om half 4 wakker geworden, hele slaapkamer vol met rooklucht. Kijk uit het raam en zie daar een rookwalm hangen buiten.
Gevlucht naar de woonkamer, daar had ik helaas ook een raam open dus daar ook niet te harden. Niks te vinden op 112 meldingen dus het moet nog steeds van de Peel af komen.
JorineV schreef:Verschrikkelijk zeg die branden, en zeker als onvoorzichtigheid heeft meegespeeld.
@Scum en jesito, heb je toevallig een Lampe Berger in huis? Dat helpt wel aardig tegen rooklucht. Kun je ook zonder parfum gebruiken, dan is het alleen zuiverend.