Djali schreef:MamAppelsap schreef:Dan blijf jij maar lekker denken dat iedereen precies hetzelfde is.Lekker makkelijk wel.
Mijn oprechte excuses, MamAppelsap, je hebt gelijk![]()
Ik was weer veel te voorbarig door mijn veralgemeniserende post zomaar, zonder nadenken op bokt te gooienIk stel mijn mening met veel plezier voor je bij, want het kwetst me dat jij vindt dat ik dom en lekker makkelijk denk
![]()
Sommige bokkers zullen PRECIES hetzelfde reageren als de vrouw van de 26-jarige merrie. Haar reactie is erg begrijpelijk vind ik. Maar gelukkig zijn de meeste paardenmensen - toevallig allemaal geconcentreerd op bokt - erg nuchtere, begripvolle mensen. Ze kunnen het overlijden van hun geliefde oude paard prima relativeren in zo'n situatie. Lieve buurman, het maakte echt niet uit dat je zo luid vuurwerk afstak hoor. Mijn paard was àl 26. Dat hartfalen zat er sowieso aan te komen! Dus voel je dus maar niet schuldig buur, het is jammer maar het zij zozoals ik al zei, je weet het immers niet zeker of het door jouw knallen komt. Ik denk dat het echt louter toevallig is dat ze om 23u45 gestorven is. Ik kan het een plekje geven, doe jij dat nu ook maar. Fijne jaarwisseling nog!
![]()