Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ailill schreef:Ja maar wel een ander niveau wat betreft kunnen, weet niet of dit bij Sjef/Anky zo is, maar je ziet het vaker hoor. Trainers zijn, denk ik, beter in trainen en de echte ruiters hebben daar weer meer talent voor.
Jessix schreef:Janine1990 schreef:Sjef heeft wel degelijk meerdere paarden Grand Prix gereden.
Dat is me bekend. Ik ga al een tijdje mee.Wil nog niet zeggen dat hij hetzelfde niveau heeft gehaald als Anky.
Janine1990 schreef:Nou ja, ander voorbeeld: Carl heeft al heel erg veel talent, maar zijn vroegere pupil, Charlotte, nog net wat meer. Snap je wat ik bedoelAilill schreef:Ja maar wel een ander niveau wat betreft kunnen, weet niet of dit bij Sjef/Anky zo is, maar je ziet het vaker hoor. Trainers zijn, denk ik, beter in trainen en de echte ruiters hebben daar weer meer talent voor.
Nouja, 8e op een EK, net niet geselecteerd voor de OS en daarom opstandig je paard verkopen en besluiten je energie te steken in het trainen en opleiden van paarden... Aldus wikipedia...![]()
Vind ik niet bepaald een gevalletje beste stuurlui aan wal... Helaas staat het CV van Nicole Werner niet op wikipedia of elders, ik kom alleen allerlei verhitte uitspraken richting collega's tegen
[***] schreef:Ja het verschil tussen Carl en Charlotte is echt representatief voor het verschil in bokker en Anky![]()
O nee
De trainer dus bokker is dan natuurlijk beter in korte filmpjes kijken omdat Anky beter kan rijden![]()
Sneu
purny schreef:Jester_ schreef:Ik vind het filmpje eerlijk gezegd ook niet superfijn. Erg strak. Maargoed wie ben ik
Hij loopt een beetje te diep vind ik
Janine1990 schreef:[***] schreef:Ja het verschil tussen Carl en Charlotte is echt representatief voor het verschil in bokker en Anky![]()
O nee
De trainer dus bokker is dan natuurlijk beter in korte filmpjes kijken omdat Anky beter kan rijden![]()
Sneu
Joehoe... het ging om Sjef waarbij ik het bericht van Jessix verkeerd interpreteerde... Dat was de aanleiding voor Ailill om deze vergelijking te maken...
Niet over een Bokker en Anky...
Lante schreef:De beste instructeurs laten leerlingen boven zichzelf uit stijgen.
Dus wat een kul argumenten hier weer dat je niks zou mogen zeggen als je zelf het niveau niet hebt.
In een museum mag je dus ook niet zeggen of je een schilderij wel of niet mooi vindt, als je zelf niet kan schilderen? De eeuwige Bokt-dooddoener nr 1.
Leuk om het paard weer eens in actie te zien en mooi setje; echte hengsten dragen roze of zo!
Sporthorsies schreef:Painted Black wel inderdaad. Dat ze die uitspraak deed was volgens mij ook wel na haar wedstrijdcarrière (of tussenstop?).
Suzanne F. schreef:Lante schreef:De beste instructeurs laten leerlingen boven zichzelf uit stijgen.
Dus wat een kul argumenten hier weer dat je niks zou mogen zeggen als je zelf het niveau niet hebt.
In een museum mag je dus ook niet zeggen of je een schilderij wel of niet mooi vindt, als je zelf niet kan schilderen? De eeuwige Bokt-dooddoener nr 1.
Leuk om het paard weer eens in actie te zien en mooi setje; echte hengsten dragen roze of zo!
Eh nee, maar over mooi of niet mooi valt niet te twisten. Hier komen bokkers met opmerkingen aan die nergens op slaan en duidelijk de onkunde en het ontbreken van inzicht aangeven. Dan kan je beter gewoon je opmerkingen voor je houden.
Suzanne F. schreef:Maar kom op jongens, gaan we nou echt als F manege/B ruiters hier kritiek leveren op een Grand Prix amazone die er als een jonge godin opzit en dat dier hier in een hele mooie passage voorstelt? Dit levert in de GP een dikke voldoende op hoor.
De meesten mogen blij zijn als ze in de B dikke voldoendes halen.