Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Elisa2 schreef:Ik heb ook echt genoten van de dressuur in Aken, mij viel Jessica von Bredow ook op qua heel fijn en sympatiek rijden en voorstellen.
NL komt op dit moment echt niet in de top 5, Edward misschien in de top 10.
Benzz, dan is dat dus duidelijk wat ik gezien heb..heel erg jammer. En idd een aantal jaar geleden reed Adelinde heel anders, volgens mij heeft Aquido hier ook een positieve rol in gespeeld omdat dat geen paard is waar je mee weg komt om op druk te rijden.
Ik vind Zephyr wel kwaliteit hebben trouwens, maar hij zou nog wat meer afdruk mogen ontwikkelen en de piaffe is ook niet zijn sterkste kant waar er veel punten blijven liggen.
Elvirawortel schreef:Jammer dat je dan natuurlijk niet weet hoe de paarden gehuisvest staan en hoe er losgereden is, maar dat is dan zo. Vooral dat losrijden was ik wel benieuwd naar geweest
Elvirawortel schreef:Jammer dat je dan natuurlijk niet weet hoe de paarden gehuisvest staan en hoe er losgereden is, maar dat is dan zo. Vooral dat losrijden was ik wel benieuwd naar geweest
Elvirawortel schreef:Nee, ik geloof zeker dat topsport en correct rijden hand in hand kunnen gaan, alleen het gebeurt bar weinig. Ik ben sowieso fan van meer toezicht bij het losRijden.
c_alsemgeest schreef:Elvirawortel schreef:Nee, ik geloof zeker dat topsport en correct rijden hand in hand kunnen gaan, alleen het gebeurt bar weinig. Ik ben sowieso fan van meer toezicht bij het losRijden.
het losrijden is gewoon toegankelijk voor publiek...
Elvirawortel schreef:Ik wil niet zeuren hoor, maar vorig jaar ging het er ook lekker aan toe. Maar aangezien daar nu geen Reportage van is gemaakt zal het dit jaar wel meevallen inderdaad
jillaroo schreef:
Elisa2 schreef:Tja ik vind het bull eigenlijk..Marlies heeft dus een andere trainer en is alleen maar slechter gaan rijden dat was te zien op het NK.
x_Milou schreef:jillaroo schreef:
Ik vind de reactie van Alex ook verhelderend. Hier werden in het begin combinaties geopperd die 'ook wel Aken konden rijden als toch niemand anders ging' maar wij weten geen steek af van de eisen die Aken stelt, dus wellicht hadden we gewoon niet meer combinaties die Aken wilde verwelkomen. Dan houdt het nogal snel op..