Douwe Bob reageert op felle kritiek rijden 'te jong paard'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 20:27

Cambiar schreef:
dblijham schreef:
@Cambiar, ik ben het absoluut niet eens met de manier waarop dit gebeurd maar ook niet met jouw opmerking dat een 'stelletje moslims' een varken levend kookt. Ten eerste raakt een zichzelf respecterend moslim geen varken aan en ten tweede wordt ook in je eigen link nergens gerept over moslims.
In mijn ogen dus een partijtje stemmingmakerij die je zaak geen goed doet.

Moslims hebben dat varkentje gekookt.
Dat is via undercover video vastgesteld.
Zelf ben ik absoluut niet racistisch. Integendeel. Is gewoon een feit.

Dat er wellicht iemand met een donkere huidskleur op het filmpje heeft gestaan betekent niet dat ze gelijk moslim zijn. Maar je bent verder niet racistisch of zo..

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 09:30

vikawiek schreef:
Cambiar schreef:
Niet snappen kan ook gerelateerd worden aan te weinig hersencellen. Kun jij niets aan doen.
Als je als Belg deze beelden ziet krijg je zin om te moorden.
Dit is gefilmd in eenslacbthuis van welbekende menner van Lipizaners.
De politiek in België, bepaalde leden van een leidende partij in België hadden het lef om te stellen dat deze beelden vervalst werden en uit Roemenië kwamen en de activisten beter afgemaakt zouden worden.
We waren woest, wilden het slachthuis en al die mishandelaars kort en klein slaan, maar neen, we hebben een volgens jou belachelijke wake gehouden voor al het gruwelijke leed.
Mijn excuses daarvoor juffrouw. Als jij dat belachelijk vindt.
Kijk maar eens goed naar de video
https://nieuws.vtm.be/binnenland/schokk ... huis-tielt

Verslik je niet in je heerlijke spek van het verschot dat er nog mensen zijn die opkomen voor andere dieren dan paarden ook _-:(. Schrijnend meid, hier, lach ons maar eens goed uit, hypocrieten die alleen voor paarden zouden opkomen
Ja jeetje... hier heb je de wake
https://youtu.be/AwMWJeAf2eE
Door die activisten zijn er al heel wat maatregelen getroffen. Belachelijk hé?

[ Afbeelding ]

Inderdaad, RUSTIG AAN DAME. Misschien goed bedoeld, maar je komt over als een hysterisch schreeuw mens, waar een gesprek niet mogelijk mee is. Zo schiet je je doel voorbij, alleen maar overschreeuwen van de ander werkt niet.

Cambiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 23:51

DatBenIkNou schreef:
Moslims eten geen varkensvlees. Waarom zouden ze?

?
Gaat niet over eten. Gaat over slachten in Tielts slachthuis, leren lezen is een ware kunst.
De slachters waren allemaal moslims. Ik heb ze ook gezien. Ben er frequent geweest om een orgaan te halen voor mijn kat met EPI. Ze stonden me telkens uit te lachen en te geksheren, ik kreeg kippenvel van die gasten, wist toen nog niet dat ze zulke afschuwelijk gruwelijke dingen uitstaken met varkens. Is ook te lezen dat de moslims dit gedaan hebben. Gewoon opzoeken.
Ik ben er nadien nooit meer geweest. Gaf daarna poeder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 00:31

Cambiar schreef:
DatBenIkNou schreef:

?
Gaat niet over eten. Gaat over slachten in Tielts slachthuis, leren lezen is een ware kunst.
De slachters waren allemaal moslims. Ik heb ze ook gezien. Ben er frequent geweest om een orgaan te halen voor mijn kat met EPI. Ze stonden me telkens uit te lachen en te geksheren, ik kreeg kippenvel van die gasten, wist toen nog niet dat ze zulke afschuwelijk gruwelijke dingen uitstaken met varkens. Is ook te lezen dat de moslims dit gedaan hebben. Gewoon opzoeken.

“De moslims” hebben het weer gedaan. :') En wat als het geen moslims waren geweest, hadden we dan ook een discussie gehad over de (vermeende) religie van de slagers? Linksom of rechtsom is het afschuwelijk, maar het laatste wat van belang is, is de geloofsovertuiging van deze dierenmishandelaars dunkt me.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 05:55

Cambiar schreef:
DatBenIkNou schreef:

?

Je hebt ze eerst allemaal netjes gevraagd of ze moslim waren? Of neem je dat voor het gemak zelf maar even aan?
Wat een geneuzel zeg :') Hoe ging dit topic van Douwe Bob naar het slachthuis? :+

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 08:09

Cambiar schreef:
DatBenIkNou schreef:

?

Moslims raken varkens ook niet aan en eten ze niet, omdat dat volgens hun geloof onrein is.

Je hebt aan de mannen die je zag hun geloofsovertuiging gevraagd??? Tuurlijk. :+

denisesilver

Re: Douwe Bob reageert op felle kritiek rijden 'te jong paard'

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 08:53

Post eens een linkje waar dat staat dan Cambiar (wel een beetje geloofwaardig dan, niet de telegraaf ofzo)

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 09:25

Wat heeft dit geouwehoer over moslims nou met dit topic te maken. Ga daar ergens anders over discuzeuren

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 11:33

Cambiar schreef:
DatBenIkNou schreef:

?

Alsjeblieft zeg, zoek een ander topic dan hier de boel te vervuilen met je licht hysterische praatjes.
Douwe Bob-Fries paard-ongezadeld rijden en opeens hebben we(jij) het over moslims en slachthuizen.
Stoppen met die onzin aub.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 08:04

Moderatoropmerking:
Over offtopic 'uitstapjes' doen we meestal niet moeilijk, maar van Douwe Bob naar moslims in slachthuizen is wel een enorme sprong en heeft echt niks meer te maken met het oorspronkelijke nieuwsbericht. Daarom het verzoek om dat onderwerp vanaf nu te laten rusten.