Novalues schreef:Overigens is het daar zes uur vroeger dan hier.
Oh echt? Ik heb gisteren via google naar het tijdverschil gezocht en volgens google is het daar 6 uur later dan hier.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Novalues schreef:Overigens is het daar zes uur vroeger dan hier.
Delphi schreef:Wow wat een lucht! Jammer maar begrijpelijk. Het avontuur brengt natuurlijk wat risico's met zich mee, maar als niemand te tracken is zijn die risico's niet te overzien. Geluk bij een ongeluk dat ze hierdoor niet in het noodweer terecht zijn gekomen.Novalues schreef:Overigens is het daar zes uur vroeger dan hier.
Oh echt? Ik heb gisteren via google naar het tijdverschil gezocht en volgens google is het daar 6 uur later dan hier.
AfricanLady schreef:FCSA schreef:Leuk om te horen!
Ik had 'm misschien wat dikker moeten maken
Dat ben ik wel met je eens xD
Mag ik vragen hoeveel je zadel woog ?
En mocht je zelf een uitkiezen?
En hoeveel woog je zelf ?
Deze ervaring staat ook op mijn bucketlist maar zal nog heel wat jaartjes duren haha
FCSA schreef:Auteur van het boek meldt zich![]()
Als jullie vragen hebben: let me know.
Verder volg ik met plezier (en heimwee) weer stipjes en blogs!
pien_2010 schreef:FCSA, je boek paar jaar geleden gelezen. Ik vond je erg fanatiek en erg ziek op een gegeven moment. Heeft jouw lichaam daar nog iets aan over gehouden of is het helemaal hersteld? Heb ik me altijd afgevraagd.
AfricanLady schreef:Bedankt het zal voor mij pas over tientallen jaren lukken denk ik xD eerst genoeg afvallen en dan echt goed leren rijden op verschillende paarden.
Ik wil minimaal 70 zijn zou dat haalbaar zijn met spullen en de limiet van 85?