xyzutu2 schreef:Je schrijft letterlijk dat je als slachtoffer na de landing naar de piloot moet lopen en geld moet vragen voor de schade. Dan impliceer je toch dat je die schade ter plekke kunt beoordelen?
Mijn punt is dat je met heel veel schade - op hol geslagen paarden met verwondingen, gestresste koeien, schapen die hun lammeren verwerpen - pas veel later achter de omvang van de werkelijke schade komt. Dus dan kun je toch helemaal niet ter plekke geld vragen voor de geleden schade? Ik vind dat idee dat je beschrijft dat je gewoon eventjes om geld gaat vragen na de landing dan ook vrij naief, en bovendien de omgekeerde wereld.
Als jij schade bij mij maakt dan kom jij naar mij toe om je excuses te maken. Als je hier dan schrijft dat ik als slachtoffer maar naar jou moet komen om ter plekke de financiele afhandeling te regelen (wat niet eens kan in de meeste gevallen) - en dat ik dan wel een nette toon moet aanslaan want anders hoef ik ook niks meer van jou te verwachten - dan is dat toch vrij bizar? Ik vind dat een bijzonder arrogante instelling voor iemand die als hobby heeft om ongewenst andermans erf binnen te vallen.
Amen!