Veel beterschap voor Linge

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_KiMbErLeY_ schreef:Wat verschrikkelijk zeg!
Heel veel sterkte de komende tijd!
Hopelijk komt ze er goed vanaf!
Misschien een gekke vraag, maar wordt ze in slaap gehouden? Je zegt namelijk dat haar oogjes soms open gaan, dus vroeg ik me dat gelijk af...
Mijn kaartje gaat ook op de post, wat vind ze zelf leuk aan figuurtjes of diertjes? Disney?
In welk ziekenhuis in nijmegen ligt ze? (Kan er 2 vinden) ik moet voor greetz een straatnaam en nummer hebben
karuna schreef:Ik volg het topic al maar wil toch wat neerzetten. Wat een naar ongeluk maar fijn dat het ietsje beter gaat nu. Hopelijk een stijgende lijn nu. Een beter ziekenhuis kun jeje niet wensen. Heel veel sterkte.![]()
Cru is dat daar nu ook een jongetje vecht voor zijn leven dat ik goed ken. Zo heb je er niks mee te maken en zo twee kindjes die er beroerd aan toe zijn door iets leuks en een hobby|( .
annebe schreef:Kiki1995 schreef:Misschien is het was als een modje het adres van het ziekenhuis in de OP zet? Dan wordt er niet snel over heen gelezen!
Ik ga proberen om een kaartje vandaag nog te sturen!
Dat is wel een goed idee, dat kan alleen een mod toch?
Percy schreef:Ga vandaag een kaartje uitzoeken. Fijn dat het toch vooruit lijkt te gaan.
Ik heb ook beide opname's van mijn dochter in het Ronald Mc Donaldhuis gelogeerd. Alleen dan in Utrecht. Echt super dat die huizen er zijn met lieve vrijwilligers en een huiselijke sfeer.