Ailill schreef:Biebz schreef:Ik zal je volgend jaar een seintje geven, hier of in WakkerdamVanaf nu vertrouw ik geen enkel topic meer op 1 april
Graag

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nirvana_ schreef:Het enige wat ik niet snap is het "het is lastig iets leuks en origineels te bedenken als een maand van tevoren er al een topic loopt om de hints te ontcijferen." Correct me of I'm wrong, las het een tijdje geledenmaar dat is toch heel simpel op te lossen? Gewoon geen hints geven?
Renske_W schreef:Roosje01 schreef:Er is elk jaar een voorpret topic waar iedereen brainstormt over wat de grap kan zijn.
En de voorpret is nou eenmaal ook heel erg leuk!
Cinderella schreef:Jammer dat er alleen aangegeven wordt dat bepaalde meningen in de topics heus wel iets vriendelijker mogen en dat mensen gelijk menen dat ze geen mening mogen hebben. Ik hou het maar op selectief lezen.
1 april is geen verplichting voor het team. Er wordt aandacht ingestoken, omdat men dat leuk vindt. Ik denk dat dat soms vergeten wordt. Dus ja, je mag zeggen dat je het een stomme grap vond. Een saaie grap. Een grap waar geen moeite in is gestoken. Maar het zou ook vriendelijk gecommuniceerd kunnen worden en wellicht voorzien van tips. Daar kunnen we wat mee, met de rest niets.