Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
besita schreef:de noodgreep dat was Utascha Bigone ..
en Doda heeft altijd meegedraaid met of zonder geld van zijn Ex ..niet iedereen kan zich in de top 10 rijden ..maar ze kunnen toch mooi elke week naar een 5* , GCT etc en rijden elke keer mee in het team op grote kampioenschappen
Dat Zenith niet zoveel heeft laten zien is meer het feit dat Dubbeldam niet het type ruiter is die elke week opnieuw de grote concoursen opzoekt ( deed ie met Simon en Sjiem ook al niet ) om hem klaar te maken , hij heeft ook geen stal vol meer met 5* GP paarden en als je maar ene hebt dan kan je gewoon niet elke week die GP 5* rijden en GCT en wereldbekers ..
Dat ie op zijn top verkocht wordt is een feit ..paarden ( en dan nog liefst merrie of ruin ) 3 jaar jonger en net komen piepen op het hoogste level gaan veel makkelijker en duurder weg dan Zenith nu
besita schreef:BREAKING Familie Porter, waarvan de zonen worden getraind door Jeroen Dubbeldam, bood gisteren op Zenith. Porter kreeg het vermoeden met alleen eigenaar SFN als tegenpartij te bieden, waarna, volgens bronnen van Paardenkrant-Horses.nl, de biedingen werden gestaakt.
Suusje1986 schreef:Tendance schreef:Ook al zijn er mensen met heel veel geld. Het is een ruin.
Ik denk niet dat ze er veel meer dan die eerder geboden 800.000 uit gaan halen en dat vind ik echt al heel veel.
Een blessure en je kunt er niets meer mee.
Dat is met een hengst of merrie toch anders.
London is ook een ruin!
Lizzyy schreef:Suusje1986 schreef:
Ik hoop dat je in de war bedoelt?
Hoop je dat? Ik zeg altijd door de war!