Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bruintje123 schreef:Cer ik vind het net zoveel een vlieg weg halen als aanranding.
Dat wilde ik er mee aangeven.
Omdat we nog steeds geen duidelijkheid hebben.
Aangezien we nog steeds niet weten of daar wel een vulva zit of niet.
horsies5 schreef:Dat ik mijn paard bij zijn billen kriebel omdat hij dat zo fijn vindt en het hem lichamelijk ondersteunt ivm de accupunctuur plekken?
Mijn inziens is daar echt niks ongepast aan.. Als je mijn paard aait over zijn hals draait hij vanzelf zijn billen van hier moet je zijn..
Ik raak zijn anus, of als het een merrie geweest was vulva, echt niet aan.. maar ik zie ook niet dat de man in het filmpje dat wel doet...
bruintje123 schreef:Cer. Die vulva heeft er alles nee te maken.
Jij schrijft eerder
" en lijkt wel degelijk te weten waar hij mee bezig is...[knip] Maar veegt gewoon over vulva. "
En nu krabbel je terug dat het vulva verhaal er niets mee te maken heeft.
Citaat:Ook maak jij er zelf van dat mensen het zelf doen bij hun paard.
Ook dat zie ik niemand schrijven.
Citaat:Ik zie wel mensen schrijven dat het geen aanranding is.
Citaat:Het filmpje te onduidelijk is om nu precies te zien wat hij doet.
Citaat:Er geen duidelijkheid is of hij wel over de vulva wrijft.
Citaat:Dat er eigenlijk een hoop geroepen en aannames over die man en over Bokkers gemaakt worden zonder feiten kennis.
horsies5 schreef:Op jou screenshor Cer zie ik de hand bij de rechter zitbeenknobbel van het paard.. niet bij de anus/vulva..
Citaat:ik heb ook niet het idee dat hij daar zijn handpalm tegenaan duwt ofzo maar dat is moeilijk te zien.. meestal ligt anus/vulva wat dieper dus met een ontspannen hand die op de zitbeenknobbel ligt zou je dat niet zomaar masseren op die manier.. de anus iig sws niet omdat die ook hoger ligt.. vulva weet ik niet want dat kan ik niet zien.. en het is mij nog steeds niet echt duidelijk of het uberhaupt wel een merrie is..