Blog: Wat hebben paarden en baby’s met elkaar gemeen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 13:07

Picasso schreef:
Zijn mensen nu daadwerkelijk beledigd omdat er iets 'negatiefs' over paardenmensen geschreven wordt? Wauw... Dat vind ik dan weer grappig. Overigens vond ik deze blog ook niet echt lekker lezen (vanwege het van de hak op de tak, naar mijn gevoel) maar heb ik om de andere smakelijk kunnen lachen. En ik vind het juist heel grappig dat er zo naar paardenmensen gekeken wordt; het is soms ook echt lachwekkend....

Volgens mij is er niemand beledigd hoor. Zie eigenlijk alleen maar mensen die roepen dat anderen beledigd zijn :+

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 13:09

Fenrir schreef:
Picasso schreef:
Zijn mensen nu daadwerkelijk beledigd omdat er iets 'negatiefs' over paardenmensen geschreven wordt? Wauw... Dat vind ik dan weer grappig. Overigens vond ik deze blog ook niet echt lekker lezen (vanwege het van de hak op de tak, naar mijn gevoel) maar heb ik om de andere smakelijk kunnen lachen. En ik vind het juist heel grappig dat er zo naar paardenmensen gekeken wordt; het is soms ook echt lachwekkend....

Volgens mij is er niemand beledigd hoor. Zie eigenlijk alleen maar mensen die roepen dat anderen beledigd zijn :+

Volgens mij ook niet, hooguit de NL taal voor het verkrachten van alle zinsopbouwen... 8-)

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 13:17

Ik vind de blog deze keer ook wat tegenvallen. De vorige blogs kon ik meestal wel waarderen. Ik heb net ook die van Parzival opgezocht (die had ik blijkbaar even gemist) en die vind ik dus wel leuk en leest een stuk fijner dan deze blog.
Mijn kritiek op deze blog:
- veel dingen zijn vrij onherkenbaar. De eerste zin al gelijk, ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat een kind op een paard lijkt. Ook vind ik paarden helemaal niet 'niet fotogeniek'
- dat gesprekje tussen de paarden loopt niet lekker en heb ik meerdere keren moeten lezen
- het stukje van instagram vind ik op zich wel leuk alleen het 'klassieke bijschrift' vind ik een misser
- het laatse stuk over de tips, komt echt totaal uit het niets en past naar mijn mening niet bij het vorige. Dit had beter weg gekund over beter geïntroduceerd moeten worden.
- Het stuk over je mening via je paard ventileren vond ik wel erg leuk (dat is namelijk wél herkenbaar voor mij, al gebeurd het hier via de poes), maar het stuk van die baby over die oom vond ik dan weer minder

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 16:01

Fenrir schreef:
Picasso schreef:

Okay! Dan las ik iets tussen de regels door wat er niet was... :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 16:04

Picasso schreef:

Ehm nee, ik zie nl niks beledigends tov paardenmensen staan. De hele tekst loopt gewoon van geen kanten, humor herken ik er niet in en het is vreselijk opgebouwd.

Anoniem

Re: Blog: Wat hebben paarden en baby’s met elkaar gemeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 16:06

Ik voel me ook op geen enkele manier beledigd. Daarvoor snap ik de tekst denk ik niet goed genoeg. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 16:22

Ayasha schreef:
Picasso schreef:

Ehm nee, ik zie nl niks beledigends tov paardenmensen staan. De hele tekst loopt gewoon van geen kanten, humor herken ik er niet in en het is vreselijk opgebouwd.

Nee ik las in sommige reacties (niet perse in de blog zelf) tussen de regels door dat er mensen waren die moeite hadden met de manier waarop paardenmensen neergezet werden, maar dat maakte ik er dan duidelijk van. :o?

PlukenKrul

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 16:51

Wat ik mij afvraag, kan deze blogger een blog gelijk op bokt plaatsen, zonder dat deze ook maar wordt nagekeken door iemand? Wat een tenenkrommende slechte blog, gelijk al bij de eerste zin. Ik kan een goede blog zeer waarderen, vooral met een knipoog hier en daar, maar dit slaat kant noch wal. Bij de eerste zin wilde ik eigenlijk al afhaken, maar omdat het zó ontzettend slecht was, toch maar eens verder gekeken wat hier nu eigenlijk op Bokt geplaatst wordt. Naast dat het inhoudelijk dramatisch is, is het daarnaast simpelweg ontzettend slecht geschreven. Ik snap niet hoe dit een platform geboden kan krijgen. Daarnaast komt het zo ontzettend geforceerd grappig over, dat het volledig het doel mist. Met alle respect, ik heb ook niet de beste schrijfstijl, maar van een blogger op een forum als deze, mag toch wel een hoop meer verwacht worden. Ik zou me schamen om dit, op zo'n prominente wijze, op mijn website te plaatsen.

ijsco2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 18:12

Waar gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat dit over???

Afgezien van de onleesbaarheid snap ik er helemaal niets van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 18:13

ijsco2008 schreef:
Waar gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat dit over???

Afgezien van de onleesbaarheid snap ik er helemaal niets van.

Sorry ik moet hier ineens zo om lachen.... :D

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 18:39

Wendy schreef:
Ik moest er wel om grinniken, maar ik denk dat ik wel snap waar deze discussie vandaan komt. Want kom de dames hier niet aan hun paarden en/of hun kinderen. Het past helaas gewoon niet op bokt, zoiets :n

Ik heb geen paarden en geen kinderen.... En vond er ook niks aan :x

Wat ik wel heb is een bloggende zwager, die in een rolstoel zit. En hij schrijft op zo'n wijze dat je er als "loper" ook heel goed een voorstelling bij kunt maken. En dat is denk ik de truc van een goede blog