Deze kur is al heel oud. Blijf het wel altijd een fijne combin vinden.Maar ze mag wel een keer met iets nieuws komen.
Jeetje zeg, ik probeer op de knop: 'Kijk Live' te klikken, maar ik hoor alleen muziek....Edit: Nope, hij doet het echt niet, poedersuiker.
Fiebie schreef:Nee niet op tv... Ik heb de livestream op mijn telefoon "gechromecast" naar de tv... Heb je dat echt zelf gedaan
x_Elise schreef:Wat jammer dat we Laurens hier ook niet commentaar horen geven ..En volgens het nos uitzend overzicht is dat wel zo....
Mooie scores van Stefen, maar had van mij ook inderdaad wel hoger gemogen. Zeker gezien bemoeilijkheidsgraad. O Phill Colins
Ailill schreef:Fiebie schreef:Nee niet op tv... Ik heb de livestream op mijn telefoon "gechromecast" naar de tv... Heb je dat echt zelf gedaan Uiteraard
Lotus83 schreef:x_Elise schreef:Wat jammer dat we Laurens hier ook geen commentaar horen geven ..En volgens het nos uitzend overzicht is dat wel zo....Dan zegt hij verdomd weinig
Fiebie schreef:Ik kan dat.... Ik zeg niet wie ooit de chromecast heeft aangeslotenIk weet niet eens wat een chromecast is. . .
heeft iemand een linkje? Die het wel doet en niet naar baanwielrennen gaat? Ik hoor alleen de muziek en de knop doet het echt niet.
Even een vraagje tussendoor, als wedstrijd-noob: er zijn ruiters die allemaal speldjes hebben op de revers van hun jasje. Wat zijn dat voor speldjes?
_Snow_White schreef:Wel fijn dat maandagmorgen nooit zo druk is op het werk Muziek past goed bij dit paardje!Morgen?
Ailill schreef:Fiebie schreef:Ik kan dat.... Ik zeg niet wie ooit de chromecast heeft aangeslotenIk weet niet eens wat een chromecast is. . . Kun je mee vanaf je telefoon o.a. Streamen naar je tv
AlwaysH schreef:heeft iemand een linkje? Die het wel doet en niet naar baanwielrennen gaat? Ik hoor alleen de muziek en de knop doet het echt niet.Er is geen directere link naar de livestreams, alle verschillende streams staan op dezelfde pagina.
Ailill schreef:Jolien88 schreef:Heeft iemand die link naar de FEI scores?http://rio2016.live.fei.org/dressage3/liveIk zie daar alleen na de proef de scores per onderdeel, maar niet tijdens de proef. Heb jij dat ook? Of loopt hij bij jou wel live mee?
amberboktt schreef:_Snow_White schreef:Wel fijn dat maandagmorgen nooit zo druk is op het werk Muziek past goed bij dit paardje!Morgen? Check woonplaats
Indy_Mouse_9 schreef:Even een vraagje tussendoor, als wedstrijd-noob: er zijn ruiters die allemaal speldjes hebben op de revers van hun jasje. Wat zijn dat voor speldjes? Dat zijn geheime zendertjes