GJ9 schreef:Nee blijbaar toch later. Zie reactie van Edward: http://www.horses.nl/sport/vanwege-team ... -begonnen/
Dus als er een reserve combi was geweest, had die gisteren ingezet kunnen worden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GJ9 schreef:Nee blijbaar toch later. Zie reactie van Edward: http://www.horses.nl/sport/vanwege-team ... -begonnen/
GJ9 schreef:Oops die Madeleine klapt uit de school... niet netjes.
Ik krijg nu heel erg het gevoel dat ze het niet eens was met de keuzes van de bondscoach, dat ze vond dat Parzival sowieso niet mee had gemoeten. En dat ze uit protest niet mee is gereisd.
BAStable schreef:Infuus met vocht en medicatie. Ik neem aan dat het veterinaire team weet waar zij mee bezig zijn.
Indien Parzival door de vetcheck komt, zal de gezondheid dermate goed geweest zijn om deel te mogen nemen. Maar is het aan Adelinde om te merken of haar paard voldoende kracht/power heeft om deze fysieke prestatie af te leggen. Resultaat: blijkbaar toch niet goed genoeg in de ring..
Wellicht had ze met een reserve zichzelf eerder terug geroepen, zodat iemand anders haar plaats kon innemen. Nu kon ze niks verliezen en heeft ze in mijn ogen de juiste keuzes gemaakt. Respect alom
BAStable schreef:Infuus met vocht en medicatie. Ik neem aan dat het veterinaire team weet waar zij mee bezig zijn.
Indien Parzival door de vetcheck komt, zal de gezondheid dermate goed geweest zijn om deel te mogen nemen. Maar is het aan Adelinde om te merken of haar paard voldoende kracht/power heeft om deze fysieke prestatie af te leggen. Resultaat: blijkbaar toch niet goed genoeg in de ring..
Wellicht had ze met een reserve zichzelf eerder terug geroepen, zodat iemand anders haar plaats kon innemen. Nu kon ze niks verliezen en heeft ze in mijn ogen de juiste keuzes gemaakt. Respect alom
Jessix schreef:GJ9 schreef:Oops die Madeleine klapt uit de school... niet netjes.
Ik krijg nu heel erg het gevoel dat ze het niet eens was met de keuzes van de bondscoach, dat ze vond dat Parzival sowieso niet mee had gemoeten. En dat ze uit protest niet mee is gereisd.
Ik snap wel dat je als reserve geen zin hebt om die hele reis aan te gaan. Het is nogal een (kostbare) onderneming om daar vervolgens op de tribune te zitten. Dus ik snap dat besluit wel, helemaal als het een close call is geweest tussen haar en Adelinde.
Wat Adelinde betreft, die zie ik niet graag rijden. Ik dan ook niet gekeken. Als ze voor de noodzaak van het team nog even naar binnen is geweest zou ik dat wel sportief vinden. Maar dan zou ik zelf binnen rijden, groeten en direct stoppen.
Hoe dan ook, ik hoop dat het dier nog een welverdiende oude dag krijgt in alle gezondheid.
Hilary schreef:BAStable schreef:Infuus met vocht en medicatie. Ik neem aan dat het veterinaire team weet waar zij mee bezig zijn.
Maar wanneer was die vetcheck? Was dat bijv. maandag? Of was dat vanmorgen (lokale tijd)? Want dat maakt imo wel een verschil.
Jellybeans schreef:Electra63 schreef:
Paard bij ons in de regio is tijdje terug door een teek gestoken in zijn borst. Was heel erg dik en ontstoken en kreeg ook antibiotica. Zij kon daardoor ook niet starten op een groot concours.
En was dat na een paar uur ook weer weg?
Want ik zag geen gezwollen hoofd.
_San87_ schreef:Mij lijkt als reserve mee gaan naar de OS juist een fantastische ervaring. Tot de vet-check train je mee voor het echie, helemaal met zo'n jong paard een super kans, maar goed, wie ben ik.
Vala schreef:Ja, voor het team, een poging, afgroeten kan altijd en dat deed ze, eeuwig zonde...
Ingrid92, waarom reageer je als paardensport op dit niveau je niet meer interesseert? Waarom kijk je dan überhaupt?