Nu te koop: Bokt merchandise

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ElSea

Re: Nu te koop: Bokt merchandise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 22:46

Ik denk dat jullie je voor de volgende artikelen misschien beter op (ruiter)kleding kunnen richten, aangezien je daar geen paard voor nodig hebt, of een paard die dekens draagt of een Engels zadel heeft. Dat kan iedereen aan dus denk dat je dan een wat bredere markt te pakken hebt.
Leuk initiatief!

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 22:46

+:)+
Ieder zijn mening. Ik ga er alvast niet van wakker liggen ;) :D

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 22:53

Mijn reactie verwijderd, aangezien het bericht waar ik op antwoordde ondertussen verwijderd is 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 23:14

Wat de artikelen betreft: we hebben geprobeerd binnen de mogelijkheden die er zijn te zoeken naar "voor elk wat wils". Vorig jaar hadden we alleen dekens, toen werd er om dekjes en halsters geroepen. Nu hebben we hiervoor gekozen en worden shirts of polo's gemist. Voorlopig hebben we dit assortiment.
Wellicht breiden we dat nog een klein beetje uit in de toekomst. Maar eerst eens kijken hoe het nu loopt. Het iedereen naar de zin maken lukt nooit, maar we doen ons best. En zoala Bart zei...het is geen core-business maar een service erbij voor onze leden. Heel veel meer producten dan we nu hebben zullen het naar verwachting dan ook niet worden.
Wij zijn in elk geval blij dat we op deze manier eindelijk iets aan merchandise hebben. :)

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 23:29

Leuk initiatief! Een goed idee om met meerderen in dezelfde regio te bestellen om zo de verzendkosten te drukken. Verder is het ophalen in een winkel gratis dus het lijkt me nog geen grote barrière om iets te bestellen.

Ik verbaas me er wel over hoeveel bokkers blijkbaar niet begrijpen wat merchandise inhoudt. Suggesties voor een betere kwaliteit zijn wellicht goede tips maar door prijzen te vergelijken met hetzelfde dek zonder logo sla je de plank mijn inziens volledig mis. Er is al jaren vraag naar paardenartikelen met het Bokt-logo, nu is het er eindelijk en komen er alleen maar mensen om het af te branden. Suggesties zijn prima, maar als je het er niet mee eens bent koop je het toch lekker niet.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 06:20

Zo, wat een lekker TYPISCHE bokt reactie op een bokt artikel, kan ook niet anders natuurlijk _O-

Hopelijk kan Bokt wel wat met de goede suggesties die zijn gegeven!

Persoonlijk ga ik niks bestellen, maar leuk dat het er is!! :))
Ik ben ook wel benieuwd hoeveel mensen er al WEL wat besteld hebben... :D

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 07:12

Ik vind het een erg leuk initiatief. Ik heb alleen geen paard en velen met mij. De petjes zijn handig voor events en voor de zon :P en inderdaad shirts. Het petje zou ik nu niet kopen in verband met de verzendkosten. Ik denk wel dat petjes en shirts door de brievenbus passen. Heb mn petjes altijd in een mand met meer spul liggen maar ze kreukelen niet echt. Dus als die geplet aan zou komen zou ik dat geen probleem vinden.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 07:58

Leuk Initiatief!
Voor mij zit er niet echt wat tussen. Een polo zou ik wel willen of een softshell jasje.

Gladijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 08:16

Wat is het leuk geworden, prachtige kleuren! Lekker herkenbaar voor elke bokker *\o/*
Moet maar snel een jasje aanschaffen voor op de camera *-:)

Easy_Rider

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 08:26

Niets voor mij :n
Waarom zou ik of mijn paard in een jas of deken willen lopen waar reclame opstaat?
Ik koop zowieso nooit kleding waar een merknaam nadrukkelijk zichtbaar is. Ik vind een merknaam ook al is het een duur merk niets toevoegen.
Als een merk wil dat ik hun merk promoot moeten ze mij maar er voor betalen. :P

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 08:27

Potverdikkie eindelijk is er dan de bokt merchandise (volgens mij gaat het daar al 10 jaar over :P) zit nóg die bedrukte string er niet bij haha.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 08:44

Charaz schreef:
Potverdikkie eindelijk is er dan de bokt merchandise (volgens mij gaat het daar al 10 jaar over :P) zit nóg die bedrukte string er niet bij haha.

Ahahahahahahahahaha, ja da's wel een gemiste kans :') :') :')

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 09:09

Charaz schreef:

_O-

Toch wel met bijpassende BH dan?

Polo's zijn eventueel ook te doen via bijvoorbeeld engelbert strauss.
Daar komt veel bedrijfskleding vandaan, hebben veel keus en is degelijk spul.
Dus mochten jullie ooit voor polo's, shirts, vesten en jassen gaan. :D

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 10:12

Easy_Rider schreef:
Niets voor mij :n
Waarom zou ik of mijn paard in een jas of deken willen lopen waar reclame opstaat?
Ik koop zowieso nooit kleding waar een merknaam nadrukkelijk zichtbaar is. Ik vind een merknaam ook al is het een duur merk niets toevoegen.
Als een merk wil dat ik hun merk promoot moeten ze mij maar er voor betalen. :P

Volgens mij las ik laatst in een topic dat jij een RAMBO deken had besteld. Als er ergens reclame op staat... :+

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 11:56

Leuk initiatief. :) Vind de huidige producten wel ouderwets/oubollig en de verzendkosten exorbitant hoog. Alle begin is moeilijk, wie weet wat er nog gaat komen!

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 12:59

Anoniem schreef:
Als Bart en Jessica het als betweterig zien; sorry. Verder misschien een idee om teensokken ook mee te nemen in de merchandise lijn, speciaal voor bokkers met lange tenen :+

Goed idee +:)+ . Ik heb zelf geen interesse in de producten, maar wát een azijnzeikers zijn er bezig zeg.
"waarom mag bokt beheer wel reclame maken in een topic en ikke niet?". Get a life...

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 13:22

laetitia schreef:
Anoniem schreef:
Als Bart en Jessica het als betweterig zien; sorry. Verder misschien een idee om teensokken ook mee te nemen in de merchandise lijn, speciaal voor bokkers met lange tenen :+

Goed idee +:)+ . Ik heb zelf geen interesse in de producten, maar wát een azijnzeikers zijn er bezig zeg.
"waarom mag bokt beheer wel reclame maken in een topic en ikke niet?". Get a life...

Flesjes azijn met een bokt logo? <<)

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 13:24

Erg leuk dat het spul er nu is! De verzendkosten snap ik wel, maar voor mij een reden om te wachten met en pet tot ik hem ooit ergens tegenkom :) Geen probleem hoor, ik heb geduld!

Ik zag een idee voorbij komen dat ik ook wilde opperen voor de kleine maatjes. Misschien een idee om geborduurde of gedrukte patches te maken? Dan kunnen de mensen met kleine pony's of juist de hele grote het logo gewoon zelf op hun spul bevestigen?

Ik vind het leuk dat er ook met de leden mee wordt gedacht. Inderdaad, iedereen wilde merchandise, en nu is het er. Geniet ervan :D

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 15:21

Citaat:
Flesjes azijn met een bokt logo? <<)

Neee joh.. zo'n sticker voor in je wc zodat je erop kan pissen. _/-\o_

Ik heb nog ergens een boktpetje liggen van 10 jaar geleden...dus ja toen was er ook merchandise.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 19:05

Misschien is het ook handig om de lengte en stokmaat van mij en de pony erbij te zetten, dat mensen een idee hebben hoe het valt! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 19:11

Nog even over die verzendkosten, bij PostNL kan je ook versturen met een brievenbuspakketje. Dit is een kartonnen doosje die door de brievenbus past, kost 3,50 euro en er zit dan ook een track and trace code bij. Ik heb er al broeken en vesten in kunnen versturen, dus misschien ook een optie voor de halsters en petten?

maava

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 19:40

Is waarschijnlijk een stuk duurder, maar ik denk dat producten (met patronen misschien?) in bokt kleuren goed in de smaak vallen. We zullen zien wat de volgende lijn brengt.

Wel een goed idee. Hoe meer gekocht word dan zal het ook goedkoper worden.(ook de verzendkosten hoop ik)

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 20:44

Zou toch bijna zelf een bokt logotje op een deken gaan plakken... Zat al te hopen dat de fleecedekens ook in kleine maatjes kwamen gezien dat met die deken vorig jaar uiteindelijk wel kon dacht ik? Halsters worden m hier ook al niet, petten en dekjes worden hier weinig (tot niet) gebruikt en de jas vind ik zelf persoonlijk niet zo. Als ik nou heel lief kijk komen er dan ook dekens in maatje 105 O:) *D leuk initiatief is t wel en ik hoooop dat er nog kleine dekenmaatjes komen!

edit: Polo's en hoodies zouden hier ook wel besteld worden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 18:55

Wil je merchandise bestellen en gratis afhalen op HE? Wacht dan niet te lang, bestellen kan nog t/m volgende week maandag. Bij afhalen krijg je er een cadeaubon bij van Powerhorse.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 13:31

Jessica weet je de levertijd ongeveer? Heb op 2 augustus een deken besteld maar heb hem nog niet :) Ik wacht rustig af :D