xMaxxiee schreef:Ik ga mee in de reactie van Janine. Ik denk dat ze qua rijtechnisch een koudbloed echt wel kunnen rijden, maar een olympische spelen gaan ze er niet mee halen door het beeld die daar gesteld wordt.
Je kan als ruiter niet zomaar meedoen met de grand Prix, dus ik gok dat menig top ruiter wel kan rijden en kan aanvoelen hoeveel druk ze moeten zetten bij een paard![]()
Maar we dwalen afBen heel benieuwd of Edward de volgende observatie wedstrijd meerijdt...
Ik denk niet dat iemand hier de illusie heeft dat die ruiters er wel mee naar de spelen gaan

Wat betreft je tweede alinea, ben ik het zeker met je eens... Ze weten echt wel waar de grens ligt. En voordat ik iedereen over me heen krijgt voor wat betreft Undercover, ik denk dat voorgaande theorie niet zo heel erg gek is en dat dan de grens wat vager is dan bij het doorsnee GP paard. Ik zal overigens ook zeker niet ontkennen dat menig GP paard uit de sport is verdwenen door het overschrijden van een grens.
Wat is de volgende observatie wedstrijd? Aken?
Oh en wat ik ook nog wel eens zou willen zien, aangezien een Fries geen koudbloed is en al wel op de WEG heeft gelopen... Hoe rijden de topruiters een Fries? De echte top. Charlotte Dujardin, Carls Hester, Edward Gal, Anky van Grunsven etc. Daar ben ik echt heel erg nieuwsgierig naar! Maar dat is mijn eigen voorliefde voor Friesen.