Spannend!! Ik als onervaren fotografe twijfel of ik op kan tegen een toch aantal zeer ervaren die zich gemeld hebben. Zou natuurlijk wel helemaal geweldig zijn!
BB80
Geplaatst: 08-06-16 17:23
Tik, tak, tik, tak.... Slopende minuten/uren worden het dames! Maar deze spanning is toch leuk? Inderdaad net als vroeger: hoeveel nachtjes slapen nog?? Hahaha, niet kinderachtig maar 100% enthousiast allemaal! Leuk om te lezen dat iedereen met dit gevoel op de bank of op het werk zit vanavond! Sterkte allemaal- denk om jullie nagels hè?
Dit is het eerste jaar dat Leo en ik een beetje zonder het elkaar te vertellen anders zijn gaan kijken naar de aanmeldingen. Namelijk wel op dezelfde manier Voorgaande jaren waren Leo en ik het unaniem eens. Dan maakten we samen een lijstje van 6 om 6 en eigenlijk al 2 jaar is dat lijstje hetzelfde. En dit jaar....
We gaan er nu op de app een laatste klap op geven, maar chapeau om het ons zoooo moeilijk te maken Dat maakt namelijk echt dat de aanmeldingen die we hebben gehad echt wel goede aanmeldingen zijn geweest!