Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Snow_White schreef:Ben benieuwd hoeveel merries er nu met hem gedekt worden.
Uit persoonlijke ervaring vind ik dat hij lieve, werkwillige, maar vaak gevoelige en kleinere veulens fokt. Wij hebben een Totilas X Samba Hit II ruin uit een merrie van 1.80 en die zal zo rond de 1.65-1.70 worden, maar de 4jarige uit een 1.65 Sandro Hit merrie mag blij zijn als ze de 1.55 voorbij gaat
R12312 schreef:_Snow_White schreef:Ben benieuwd hoeveel merries er nu met hem gedekt worden.
Uit persoonlijke ervaring vind ik dat hij lieve, werkwillige, maar vaak gevoelige en kleinere veulens fokt. Wij hebben een Totilas X Samba Hit II ruin uit een merrie van 1.80 en die zal zo rond de 1.65-1.70 worden, maar de 4jarige uit een 1.65 Sandro Hit merrie mag blij zijn als ze de 1.55 voorbij gaat
Dat strooien in de maat komt meer van het Sandro Hit bloed af.
Aedema schreef:Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar weet iemand waarom het zo drastisch is gedaald?
Sorry als ik hier overheen gelezen heb...
Babootje schreef:Beetje googlen heeft dit opgeleverd:
glock’s Toto Jr.
(Totilas x Desperados) ggk KWPN-hengst
Governor
(Totilas x Jazz), aangewezen verrichtingsonderzoek
Gaudi
(Totilas x De Niro), aangewezen verrichtingsonderzoek
Go-Totieni
(Totilas x Florencio), finale NMK 2014
grazia TC
(Totilas x Florencio), uitgenodigd NMK 2014
Thorgal Biolley kende ik niet, mooi paard inderdaad, jammer van die oelewapper die ze er op gezet hebben voor de filmpjes op youtube
essie_blue schreef:Ik zie er ook veel kleintjes van, wel hele leuke paarden overigens.Totipony'sThorgal Biolley kende ik niet, mooi paard inderdaad, jammer van die oelewapper die ze er op gezet hebben voor de filmpjes op youtube

Aedema schreef:Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar weet iemand waarom het zo drastisch is gedaald?
Sorry als ik hier overheen gelezen heb...