Bokt bestaat vandaag 15 jaar!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fem

Re: Bokt bestaat vandaag 15 jaar!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 12:29

Hieperdepiep.... Hoera!
Ik ben ruim 13 jaar lid. Bijna de helft van mijn leven.

Bokt heeft een bijzondere invloed in mijn leven gehad.

Vriendschappen, bijrijders, hulp, tips en zelfs klanten.
Heel erg veel mooie dingen en herinneringen.

Bedankt!

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 17:16

Nu je het zegt, ik ben ook gewoon meer dan de helft van m'n leven lid van bokt :oo
Ook vanaf 2001 (eerst vanaf een ander account.. foei xD) en toen deze. Ik kwam vanaf een ander klein penny relforum voor kleine kinderen :') bonny pony forum geloof ik dat het was.

Al die tijd heb ik ook dezelfde pony gehad maar die heb ik helaas vorig jaar moeten laten inslapen. Gelukkig heeft ze me nog een prachtige dochter na gelaten! <3

Via bokt heb ik veel mooie dingen meegemaakt, mensen leren kennen en kennis opgedaan! Ik heb zeker heel veel aan bokt gehad en hoop er ook nog veel aan te hebben :D

Bedankt bokt, team en users voor al die mooie jaren! *\o/*

myk_en_shant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 18:16

Bokt van harte gefeliciteerd, 15 jaar alweer.

Ben vanaf december 2010 lid, het ene moment erg actieve lid, ander moment weer minder.
Lees voornamelijk mee en met bepaalde topics lach, huil en leef ik mee. Op dit moment is dit Bam(b)i.
weet nog goed een topic te herinneren over een veulen met te kleine luchtgaten in de neus, volgens mij heette dit veulen joy.
En de leuke 1 aprilgrap twokkers.

En zo zijn er nog vele verhalen die ik herinner, op naar nog 15 jaar met mooie, lieve en soms moeilijke en verdrietige verhalen.

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 21:41

gefeliciteerd bokt!

Abacab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 19:11

Gefeliciteerd!

Wat is er veel veranderd in die jaren. Van een klein clubje op de Horses, en op vrijdag en zaterdagavond chatten op de Divoza-chat, waarin we heel persoonlijke dingen deelden, naar een mega groot forum.
Soms mis ik die intieme sfeer van toen nog wel. De eerste 150 gebruikers kende ik bijna allemaal persoonlijk. Ik heb me avonden vermaakt, ook op de Bokt chat. Wat een lol was dat.