Hippisch Centrum De Haerst failliet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hubbels

Re: Hippisch Centrum De Haerst failliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 18:44

Volgens mij zijn ze nu al op de goede weg ! Ze zijn volgens mij nog niet eens officieel begonnen!

Maarrrrrrr oude bekende gezichten gaan terug komen................................................

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 18:55

Ik hoop dat het goed gaat lopen. De wedstrijden waren voor mij wel handig, zeker voor paarden zonder ervaring en nog zonder ijzers (mooi in de buurt en zandbodem).

Ben overigens ook manegeruiter geweest bij Wilten. Niet zo lang en al iets van 17/18 jaar geleden, maar toch. Vergeet ik nooit meer. :D Wij hebben Blinky gekocht toen hij met pensioen mocht, als maatje voor mijn pony. Hij genoot met volle teugen van zijn pensioen, maar het heeft helaas niet heel lang mogen duren.

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 21:06

Gaan ze ook speciale zitlessen geven?

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 22:36

KarinLF schreef:
Volgens mij zijn ze nu al op de goede weg ! Ze zijn volgens mij nog niet eens officieel begonnen!

Maarrrrrrr oude bekende gezichten gaan terug komen................................................

Is dit niet elke keer een vlaag als er een nieuwe eigenaar komt en uiteindelijk is de sfeer weer zoals die was en vertrekken er weer een hoop....

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 23:02

KarinLF schreef:

Hoe bedoel je, wie gaan er terug komen?

Ik maak me niet zo'n zorgen over een terugval. Sinds het van Landstede ed was, is er zo gigantisch veel wisseling van dr wacht geweest wat betreft bedrijfsleiding. Dat, plus het ontbreken van communicatie naar klanten maakt dat veel mensen zijn weggelopen. De ene bedrijfsleider maakte nog mooiere beloftes dan de ander en er is over het algemeen geen flikker van gekomen, sorry voor mn woorden.

Heb als kind aan huis wel een goed gevoel bij de mensen die het nu gaan runnen. Maar ook nu weer; eerst zien dan geloven. Laat ze het vertrouwen maar verdienen :)

Hubbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 07:38

Wacht maar af ;)

Tamzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 11:14

Ik ben ook benieuwd hoe het gaat uitpakken. Ze hebben een nieuwe naam hoorde ik? Manege Zwolle?

Hubbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 11:37

Net weer heeeeerlijk gereden op Manege Zwolle en natuurlijk les gehad van Maryllia

Goed oude tijden herleven *\o/* *\o/* *\o/*

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 11:55

Maryllia weer terug? Wat leuk zeg :D

Hubbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 12:03

Yep! Zij is het oude bekende gezicht ;)

Tamzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 12:40

Ah daar is Maryllia dus heen! Ik miste haar al bij RSC Zwolle. Vooral mijn achterbuurmeisje vindt het jammer dat ze niet eens afscheid heeft kunnen nemen.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 17:09

Ha ha Maryllia, die ken ik ook nog, heb wel eens op Dexter gereden (best vaak) die was toen nog van haar!