Vanaf nu verkrijgbaar: unieke Bokt.nl fleecedeken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amandavd

Re: Vanaf nu verkrijgbaar: unieke Bokt.nl fleecedeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 12:02

Wat een zeik, zeik, zeik van sommige lui weer. Als je er moeite mee hebt koop je dat ding toch niet? Altijd dat commentaar mee, en dan ook nog dat gezeur over reclame, ja, so what? Als jij je knol een dekje oplegt van een merk maak je toch ook reclame, moet je toch ook nog steeds betalen, net zoals kleding etc?

Ik vind het een hartstikke leuke deken, ik heb zelf geen paard dus kan er niks mee maar hij ziet er prima uit, leuk voor de mensen die hem wel willen kopen en al zeurders ga lekker een lolly eten ofzo.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 12:05

Wel heel erg grappig om te lezen dat er zoveel mensen zijn met een kleine pony die ook interesse hebben. Als ik zo mag lezen uit het topic lijkt me het een verstandig idee om ook de kleine maatjes van een fleeceje te voorzien. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 12:34

Vul ook vooral even het formulier in als je interesse hebt, maar je een kleinere maat nodig hebt. Dit inventariseren we en bij veel vraag willen we zeker uitzoeken wat de mogelijkheden zijn.

Chardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 12:43

Jessica schreef:
Vul ook vooral even het formulier in als je interesse hebt, maar je een kleinere maat nodig hebt. Dit inventariseren we en bij veel vraag willen we zeker uitzoeken wat de mogelijkheden zijn.

Ik heb het formulier ingevuld dat ik ze graag in kleinere maten zo willen hebben. :D Ik hoop dat ze het willen doen!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 12:45

Oooooohh twijfel de twijfel... Vind het wel een onwijs leuk initiatief!
Hoe vaak ik wel niet mensen twijfelend aanspreek en zij mij, en we pas na wat lang kletsen tot de conclusie komen dat je elkaar via bokt wel kent.... Zeeeeeeeer regelmatig!
Dit zou wel perfect een aanspreekpunt kunnen worden omdat men weet dat je een bokker bent :D

Maar de deken is blauw, en mijn bedrijfskleuren zijn paars ( hoewel ook bij mij de openingsfoto bizar genoeg paars toont en de andere foto niet), dus ik kaat hen dit keer lopen. Wel erg veel interesse in wat er nog meer in de toekomst aangeboden gaat worden!

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 12:45

Heb geen paarden meer maar wil alleen even volgende kwijt... waarom zouden ze er niet aan mogen verdienen? (als ze dat al doen). Wij maken allemaal gebruik van bokt. Klagen steen en been als het eens uit de lucht is. En dan met zoiets klagen dat bokt wat gratis is er aan verdient..... Kan ik niet snappen.

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 12:58

Oe, heb t ook ingevuld voor de kleinere maat :D Zou ik er zo 2 van willen hebben!

Chardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 13:01

Pluttersput schreef:
Oe, heb t ook ingevuld voor de kleinere maat :D Zou ik er zo 2 van willen hebben!

Ik ook! :')

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 13:03

Iris82 schreef:
Wel heel erg grappig om te lezen dat er zoveel mensen zijn met een kleine pony die ook interesse hebben. Als ik zo mag lezen uit het topic lijkt me het een verstandig idee om ook de kleine maatjes van een fleeceje te voorzien. :D

Als ik het zo lees, denk ik dat er vooral juist vraag is naar de kleinere maten. :Y)

Ik heb de deken trouwens wel zien hangen bij het paddockje, naast de lounge zeg maar.

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 17:38

Heb er 1 besteld voor m'n appie.. Wat ik me afvraag.. Stel dat er meerdere bij mij op stal zo'n fleecedeken bestellen.. Kan je in de war raken.. Is er een mogelijkheid dat de naam van je paard erop gezet word?? Of kan je dit op de één of andere manier zelf doen??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 17:39

Hihi, op HE was een stand waarop je kon laten borduren.

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 17:40

:') Ben niet op HE geweest.. Had iets anders op de agenda staan..

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 17:48

Ik heb hem dubbel ingevuld, ik heb er wel één binnen het matentabelletje, en twee erbuiten. _O-

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 10:02

Is er iets bekend over de levertijd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 10:05

Dat is nog niet bekend, maar zodra ik dat weet, zal ik het hier even melden. Ik hoop daar vandaag nog duidelijkheid over te hebben.

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 10:07

Wat een leuk initiatief!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 13:33

Omdat niet iedereen regelmatig op VN kijkt, maar we iedereen de kans willen geven een deken te bestellen, laten we het formulier nog een aantal dagen open. Wil je nog een deken bestellen tegen het Horse Event tarief, dan kan dat dus. :)

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 13:35

Jessica, hoe zit het met de verzendkosten, zit dat er al bij in?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 13:36

Nee de verzendkosten komen erbij. Afhalen is mogelijk in Nijkerk.

Chardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 14:07

Jessica schreef:
Omdat niet iedereen regelmatig op VN kijkt, maar we iedereen de kans willen geven een deken te bestellen, laten we het formulier nog een aantal dagen open. Wil je nog een deken bestellen tegen het Horse Event tarief, dan kan dat dus. :)

Ik zou de deken heel graag willen bestellen tegen het Horse Event tarief maar de goede maat is er helaas niet... -O-
Heb je al meer informatie of er kleinere maten worden gemaakt? Ik wil heel graag een bokt deken in maat 115 cm! *D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 14:10

Nee die informatie heb ik nog niet. Daar gaan we zeker nog naar kijken. Deze deken wordt in elk geval niet in de maten gemaakt. We moeten dus kijken of er een vergelijkbaar alternatief is in kleinere maten om het ook betaalbaar te houden. :)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 14:35

Als er nu ook een boktpetje komt met klittebandsluiting en als de deken en petje als set komen… dan wil ik m ook :D :P

Chardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 14:42

Jessica schreef:
Nee die informatie heb ik nog niet. Daar gaan we zeker nog naar kijken. Deze deken wordt in elk geval niet in de maten gemaakt. We moeten dus kijken of er een vergelijkbaar alternatief is in kleinere maten om het ook betaalbaar te houden. :)

Als de dekens er zijn in de kleinere maten betaal ik gewoon de prijs wat jullie er voor willen hebben. }:0

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 14:55

Ik wil nog steeds graag een geborduurde patch met boktlogo in verschillende maten. Dan kan ik die mooi op bestaande dekens, etc. maken. Boktblauw is mooi, maar veel te besmettelijk voor mijn varkens pony's.
Laatst bijgewerkt door tamary op 15-09-15 15:22, in het totaal 1 keer bewerkt

astwice

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 15:20

Erg leuk intitiatief!