Vond zijn handgebruik van wat ik tot nu toe heb gezien wel erg strak. Veel terug werken, wat k in de laatste lijn ook terug zag in de mond. Zijn hand ging richting zijn lijf, de mond ging open. En zo door.Heb kleine stukjes gezien haha
Ik werd niet vrolijk van Johnson. Ongelijk in de wissels, ongelijk in het achterbeen, erg veel spanning in de rechterappuyementen. Nope.....
Vind deze combinatie wat minder om te zien.. amazone zit er heel onrustig opEdit: oh nu valt het mee maar in draf zag het er wat anders uit haha
R12312 schreef:Ik werd niet vrolijk van Johnson. Ongelijk in de wissels, ongelijk in het achterbeen, erg veel spanning in de rechterappuyementen. Nope.....Het was idd minder dan bij Glock. Maar die uitgestrekte galop was wel indrukwekkend, vond ik.
Zit op het werk nu dus kan niet volgen op de beelden Jorinde start nu blijkbaar... Kunnen jullie wat commentaar geven?
Er is iets aan de houding van Jorinde, ik kan niet achterhalen wat... Misschien lagere handenstand dan andere ruiters tot nu toe?(Al zou ik willen dat ik zo'n houding had hoor )
nathe schreef:Zit op het werk nu dus kan niet volgen op de beelden Jorinde start nu blijkbaar... Kunnen jullie wat commentaar geven?Ik zit te werken, dus zie steeds kleine stukjes. Als ze dit kan managen dan wordt het wel een erg ruige knol De wissels in galop waren wat onstuimig