Gulpje schreef:
oh wow... ik zat echt aan een mini-shetlander formaat te denken. Niet dus omg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nynke04 schreef:[ Afbeelding ] Frieslanders??Vast een Groninger geweest...
Ik kan hier zeker wel om lachen. Menig pennymeisje met een verzorgpony heeft denk ik wel eens "aparte" dingen in haar hoofd gehaald. Dit meisje heeft vast goede bedoelingen gehad met de pony. Al was het voor iedereen beter geweest als de machinist er gelijk een stokje voor had gestoken! De treinen hebben vaak genoeg vertraging, om de meest simpele dingen, dus dit kon er ook wel bij. Slap excuus, die paar minuutjes.
„Een hond mag nog mee omdat je die kunt aanlijnen, maar een pony kan echt niet.” En het formaat grote hond?Niet echt dierenkenners daar bij Arriva
Nayomie schreef:Nynke04 schreef:[ Afbeelding ] Frieslanders??Vast een Groninger geweest...
Ik kan hier zeker wel om lachen. Menig pennymeisje met een verzorgpony heeft denk ik wel eens "aparte" dingen in haar hoofd gehaald. Dit meisje heeft vast goede bedoelingen gehad met de pony. Al was het voor iedereen beter geweest als de machinist er gelijk een stokje voor had gestoken! De treinen hebben vaak genoeg vertraging, om de meest simpele dingen, dus dit kon er ook wel bij. Slap excuus, die paar minuutjes.
„Een hond mag nog mee omdat je die kunt aanlijnen, maar een pony kan echt niet.” En het formaat grote hond?Niet echt dierenkenners daar bij Arriva
En feitelijk is dit hetzelfde als wat diegene uit die tweet zegt.
_Yasmine_ schreef:Bij het lezen had ik een klein meisje met een kleine pony verwacht, maar dit is heel anders![]()
meiske ziet er niet uit als een klein 12 jarig meisje maar meer de wat puberende variant.
Pony staat gelukkig rustig erbij (ookal verteld ze dat hij wilde rennen). Ziet er heel rustig en ontspannen uit.
Prachtige foto'sje moet maar op het idee komen.
BeSen schreef:_Yasmine_ schreef:Bij het lezen had ik een klein meisje met een kleine pony verwacht, maar dit is heel anders![]()
meiske ziet er niet uit als een klein 12 jarig meisje maar meer de wat puberende variant.
Pony staat gelukkig rustig erbij (ookal verteld ze dat hij wilde rennen). Ziet er heel rustig en ontspannen uit.
Prachtige foto'sje moet maar op het idee komen.
Als je 12 bent zie je er echt niet uit als een klein meisje![]()
Misschien was dat vroeger zo maat nu echt niet meer hoor.